Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:49Om man skulle få ett illa skavsår, skulle en comped sitta kvar?
Om man skulle få ett illa skavsår, skulle en comped sitta kvar?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:50Jag har haft "rumpräddaren" införskaffades förra året i motala. Inte räddade den mig på vättern, men i år har jag andra byxor och alla långa pass på ca 15 mil har jag haft betydligt mindre ont än förra året.
Jag har haft "rumpräddaren" införskaffades förra året i motala. Inte räddade den mig på vättern, men i år har jag andra byxor och alla långa pass på ca 15 mil har jag haft betydligt mindre ont än förra året.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:56Tror inte att compeed sitter kvar. Har iofs bara provat att ha i handflator under vasalopp, det blev ganska stora blåsor ändå, men skulle kanske haft ännu större utan.
Det finns särskilda "cykelplåster". Minns inte om jag sett dem på mässan i Motala men
Tror inte att compeed sitter kvar. Har iofs bara provat att ha i handflator under vasalopp, det blev ganska stora blåsor ändå, men skulle kanske haft ännu större utan.
Det finns särskilda "cykelplåster". Minns inte om jag sett dem på mässan i Motala men
Quote from Berit Bengtson on 14 June 2011, 22:18Marie W skrev:
> Det finns särskilda "cykelplåster".Tänker du på Reskin?
http://www.reskinscandinavia.se
Marie W skrev:
> Det finns särskilda "cykelplåster".
Tänker du på Reskin?
http://www.reskinscandinavia.se
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:10testa ringblomssalva 79 kr i sportia tältet,kan rekommendera det.
bara å smörja in hela baken å framtill+ kleta in sittdelan i cykel byxan ordentligt
testa ringblomssalva 79 kr i sportia tältet,kan rekommendera det.
bara å smörja in hela baken å framtill+ kleta in sittdelan i cykel byxan ordentligt
Quote from Lena O on 14 June 2011, 23:46Jag använder inget förutom byxorna och en bra sadel.
Jag använder inget förutom byxorna och en bra sadel.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:57Jag använder ringblomsalva ibland, men egentligen går det lika bra utan klet.
Jag använder ringblomsalva ibland, men egentligen går det lika bra utan klet.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:59Finns det bra rump-sjukvård i depåerna?
Finns det bra rump-sjukvård i depåerna?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 08:19Jag har aldrig använt vare sig vaselin eller något annat vare sig jag cyklat, gått eller sprungit, och aldrig haft problem.
Vi är dock helt säkert olika skapta, och andra har säkert stor nytta av det. Men om man inte vid det här laget redan vet med sig a
Jag har aldrig använt vare sig vaselin eller något annat vare sig jag cyklat, gått eller sprungit, och aldrig haft problem.
Vi är dock helt säkert olika skapta, och andra har säkert stor nytta av det. Men om man inte vid det här laget redan vet med sig a
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 09:08---
Men om man inte vid det här laget redan vet med sig att man har problem man behöver lösa, skulle inte jag börja experimentera på själva VR.
---Det bästa rådet.
---
Men om man inte vid det här laget redan vet med sig att man har problem man behöver lösa, skulle inte jag börja experimentera på själva VR.
---
Det bästa rådet.