Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVatten vs. sportdryck
You need to log in to create posts and topics.

"Det beror på var man står som jag brukar säga...och vilket perspektiv man vill ha!"

Nope.

För att återgå till diskussionen: Om man aldrig har nyttjat sportdryck tidigare men på det här "stadiet" skulle vilja introducera det till VR, hur går man tillväga? Jag gissar vilt att jag behöver börja snarast med att prova mig fram efter nåt som funkar

att jorden är platt eller att man inte skall utgå från sig själv när man göra paraleller till gemeneman!

Vänj dig vid sportdryck...jag vet att vissa får problem med Magen!

Det är väldigt bra att testa sportdrycken innan så man vet hur mycket och vilken sort som passar en. Vitargo funkar utmärkt för mig, Maxim ger mig magknip - men sånt varierar väldigt från person till person.

Jag började med att köpa några påsar. Eftersom

Vitargo går inte alls får rännskita! Nära döden upplevelse vid Statoil Jönköping i backen efterJ-K på Vätternrundan...fick veta varför cykelbyxor ser ut som blöjor! Inte första gången...Maxium fungerar bra...även hemagjord

MEN jag kör oftast med mindre s

Jag har inga problem med Vitargo. Däremot med aspartam, det har verkligen laxerande effekt.

Tänk på levern;)
"How Sugar Affects the Body in Motion" http://well.blogs.nytimes.com/2011/05/04/how-sugar-affects-the-body-in-motion/

Intressant läsning Ken. Även Vitargo är så vitt jag vet baserat på modifierad majsstärkelse.
Enligt studierna de refererar till skulle det kanske kunna bli ännu bättre om man vattnade ut den lite och tillsatte extra glukos, fast då minskar ju saltkoncent

Lite OT, Sorry!
Appropå majsstärkelse; se filmen Food Inc. och inse hur många hektar majsfält ni trycker i er varje vecka... Klart sevärd film!