Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 16:37Om jag dricker läsk så blir det oftast light-läsk. Smakar enligt mitt tycke bättre, inte lika "sött" som vanlig sockerdricka. Känner inget större sötsug varken före eller efter, och anser mig inte heller vara överviktig. Min uppfattning är att smala männi
Om jag dricker läsk så blir det oftast light-läsk. Smakar enligt mitt tycke bättre, inte lika "sött" som vanlig sockerdricka. Känner inget större sötsug varken före eller efter, och anser mig inte heller vara överviktig. Min uppfattning är att smala männi
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 20:03Min erfarenhet är att smala människor sällan dricker läsk alls, och de få gånger de gör det, dricker vanlig läsk. En kategori t.ex jag själv tillhör.
Min erfarenhet är att smala människor sällan dricker läsk alls, och de få gånger de gör det, dricker vanlig läsk. En kategori t.ex jag själv tillhör.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 20:07Och alternativa"sötningsmedel" är nog bara farliga för råttor
Och alternativa"sötningsmedel" är nog bara farliga för råttor
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 21:32Det var nog minst femton år sedan jag drack vanlig läsk sist. Däremot har jag varit grav missbrukare av Pepsi Max i flera år. Numera går det väl ned någon burk light-läsk i veckan kanske. Tjock var jag både innan jag drack light-läsk och när jag gjorde de
Det var nog minst femton år sedan jag drack vanlig läsk sist. Däremot har jag varit grav missbrukare av Pepsi Max i flera år. Numera går det väl ned någon burk light-läsk i veckan kanske. Tjock var jag både innan jag drack light-läsk och när jag gjorde de
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:48Som före detta Brand manger för Coca-Cola light kan jag vetjag att för ett par år sedan var den genomsnittliga kosnumenten av Coca-Cola light är en 25-40 årig kvinna som är hälsointresserad och normalviktig...om inte vältränad...bor i storstad och har bra
Som före detta Brand manger för Coca-Cola light kan jag vetjag att för ett par år sedan var den genomsnittliga kosnumenten av Coca-Cola light är en 25-40 årig kvinna som är hälsointresserad och normalviktig...om inte vältränad...bor i storstad och har bra
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:54Håller med Fredrik. Dricker jag läsk vill jag ha sockret.
Tycker dessutom att mkt "light" är översötat eller smakar konstigt.
T ex om man nu bekvämar sig till att göra sockerfri cider varför göra den så illsöt istf torr?
Eller det hemska chokladpulver j
Håller med Fredrik. Dricker jag läsk vill jag ha sockret.
Tycker dessutom att mkt "light" är översötat eller smakar konstigt.
T ex om man nu bekvämar sig till att göra sockerfri cider varför göra den så illsöt istf torr?
Eller det hemska chokladpulver j
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:56Ja att vissa inte kan fördra smaken är något helt annat!
Det förstår jag...
Ja att vissa inte kan fördra smaken är något helt annat!
Det förstår jag...
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 11:00"Magnus, du tror väl jorden är platt."
Att jorden är platt är det ingen att orda om, för det är den.
Men frågan är bara hur "mycket" platt den är.Vänligen
P.
"Magnus, du tror väl jorden är platt."
Att jorden är platt är det ingen att orda om, för det är den.
Men frågan är bara hur "mycket" platt den är.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 11:04Det beror på var man står som jag brukar säga...och vilket perspektiv man vill ha!
Det beror på var man står som jag brukar säga...och vilket perspektiv man vill ha!
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 11:14Jag tror inte att det du skriver riktigt motsäger mitt påstående, Magnus :-).
Jag tror inte att det du skriver riktigt motsäger mitt påstående, Magnus :-).