Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVatten vs. sportdryck
You need to log in to create posts and topics.

Om jag dricker läsk så blir det oftast light-läsk. Smakar enligt mitt tycke bättre, inte lika "sött" som vanlig sockerdricka. Känner inget större sötsug varken före eller efter, och anser mig inte heller vara överviktig. Min uppfattning är att smala männi

Min erfarenhet är att smala människor sällan dricker läsk alls, och de få gånger de gör det, dricker vanlig läsk. En kategori t.ex jag själv tillhör.

Och alternativa"sötningsmedel" är nog bara farliga för råttor

Det var nog minst femton år sedan jag drack vanlig läsk sist. Däremot har jag varit grav missbrukare av Pepsi Max i flera år. Numera går det väl ned någon burk light-läsk i veckan kanske. Tjock var jag både innan jag drack light-läsk och när jag gjorde de

Som före detta Brand manger för Coca-Cola light kan jag vetjag att för ett par år sedan var den genomsnittliga kosnumenten av Coca-Cola light är en 25-40 årig kvinna som är hälsointresserad och normalviktig...om inte vältränad...bor i storstad och har bra

Håller med Fredrik. Dricker jag läsk vill jag ha sockret.
Tycker dessutom att mkt "light" är översötat eller smakar konstigt.
T ex om man nu bekvämar sig till att göra sockerfri cider varför göra den så illsöt istf torr?
Eller det hemska chokladpulver j

Ja att vissa inte kan fördra smaken är något helt annat!

Det förstår jag...

"Magnus, du tror väl jorden är platt."

Att jorden är platt är det ingen att orda om, för det är den.
Men frågan är bara hur "mycket" platt den är.

Vänligen

P.

Det beror på var man står som jag brukar säga...och vilket perspektiv man vill ha!

Jag tror inte att det du skriver riktigt motsäger mitt påstående, Magnus :-).