Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 1
You need to log in to create posts and topics.

när jag nått målet skriver jag själv in då eller annkie:-)

va??

Nu har jag nått mitt veckomål! 🙂

Denize har lock för öronen, annkie, jag tror att hon varit och simmat 😉

Du sätter själv upp ett mål (i minuter) och jobbar sedan stenhårt för att nå målet - resten fixar Denize!

MÅÅÅÅÅÅLLL!!!! Undra om jag kanske borde ta och höja mitt vecko mål. Ska fundera lite...(H)

Jag har bara kommit upp i 50% ännu men har planer på en timme på motionscykeln imorgon. Det är svårt att träna på ledigheten tycker jag. Det är alltid en massa folk som skall hälsa på och under dagen när barnen är vakna blir det också svårt att komma ifrå

Jag är sen till mål denna veckan. Har haft onödigt mycket migrän men ligger ändå bara 3 min ifrån målet. Skall ta en långvandring i skogen i morgon med efterföljande bastu och dopp i utomhuspool (brrrr!). Härligt att vi redan fixat målet i alla fall 🙂

Jag har 65 minuter kvar att göra imorgon (som nu kl.00:02 har blivit idag), så har kommit i mål, jag med. Det var på håret den här veckan!

Maria om du har folk som "springer" hos dig och så där, kan du väl göra nån annan sorts aktivitet, lite uppdelat de

Maria: Om ni har playstation så kan du o barnen leka på en dansmatta. Då får ni alla motion och skoj är de oxå =) Kom på att de finns doms om bara kopplas till tvn oxå.

Ska iväg nu o göra mina sista timme denna veckan i ridhuset. Sen är ja oxå i mål. Så

Hej, jag vill oxå gärna vara med. Mitt mål för vecka 2 skulle vara 150 min. 🙂