Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 17:01Jag brukar rodda lite på gymmet ibland. Den är bra på så sätt att den tar lite på armar och ben och man kan ta i så man blir ansträngd. Problemet för mig är väl att den ligger lite mitt i mellan. Jag vill inte träna den när jag tränar kondition för den ta
Jag brukar rodda lite på gymmet ibland. Den är bra på så sätt att den tar lite på armar och ben och man kan ta i så man blir ansträngd. Problemet för mig är väl att den ligger lite mitt i mellan. Jag vill inte träna den när jag tränar kondition för den ta
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 17:04Ah. 🙂 Låter rätt bra ändå, "Med roddmaskinen tränar du rygg, armar, axlar, mage och ben." 😀
Frågan är bara om jag vill ha en hemma :S Risken är rätt stor att den kommer stå framme jämt >_< Kanske ska ta det på gymmet om de har en där, får se över det n
Ah. 🙂 Låter rätt bra ändå, "Med roddmaskinen tränar du rygg, armar, axlar, mage och ben." 😀
Frågan är bara om jag vill ha en hemma :S Risken är rätt stor att den kommer stå framme jämt >_< Kanske ska ta det på gymmet om de har en där, får se över det n
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 18:16Jag tror att träningsmaskiner hemma alltid leder till vissa saker:
Antingen står den alltid framme, och är alltså i vägen.
Om den inte gör det så är den för jobbig att ta fram, så den blir oanvänd.
När man använder den tar man inte i lika mycket som man s
Jag tror att träningsmaskiner hemma alltid leder till vissa saker:
Antingen står den alltid framme, och är alltså i vägen.
Om den inte gör det så är den för jobbig att ta fram, så den blir oanvänd.
När man använder den tar man inte i lika mycket som man s
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 19:08Ja maskinen står nog alltid framme, men en allsidig maskin som man kan använde mycket och länge används ju mer än en som man bara kan/bör använda några gånger i veckan.
Jag är tvärtemot det som Denize skriver. Jag tar i mycket mer hemma än när jag är på
Ja maskinen står nog alltid framme, men en allsidig maskin som man kan använde mycket och länge används ju mer än en som man bara kan/bör använda några gånger i veckan.
Jag är tvärtemot det som Denize skriver. Jag tar i mycket mer hemma än när jag är på
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 19:51Den har ju faktiskt en fördel =P Man slipper åka iväg och kan träna om man har lite tid över.
Den har ju faktiskt en fördel =P Man slipper åka iväg och kan träna om man har lite tid över.
Quote from Bjarne Lewin on 5 January 2007, 21:02ska man ha en träningsmaskin hemma så tror jag att roddmaskinen är ett bra val, antingen den eller cyckeln men cycklar gör man ju bättre ute så då blir rodden kvar! I roddmaskinen tränar stora muskelgrupper = gör av med mycket energi. Det är däremot vikti
ska man ha en träningsmaskin hemma så tror jag att roddmaskinen är ett bra val, antingen den eller cyckeln men cycklar gör man ju bättre ute så då blir rodden kvar! I roddmaskinen tränar stora muskelgrupper = gör av med mycket energi. Det är däremot vikti
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 22:22Jag älskar min crosstrainer... så jag kan inte låta blir att puffa lite för en sån 😉
Jag älskar min crosstrainer... så jag kan inte låta blir att puffa lite för en sån 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 23:39Vilken har du, Jessica?
Vilken har du, Jessica?
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 23:57Jag har kollat lite på Crosstrainer också, för en orbitrek är väl en crosstrainer? ser gansak lika ut 😉
Men jag har motionscykel det har jag, men jag rör ju så lite på mig då tycker jag.. :S Kanske borde flytta och bygga ihop mig mitt egna lilla lågbudg
Jag har kollat lite på Crosstrainer också, för en orbitrek är väl en crosstrainer? ser gansak lika ut 😉
Men jag har motionscykel det har jag, men jag rör ju så lite på mig då tycker jag.. :S Kanske borde flytta och bygga ihop mig mitt egna lilla lågbudg
Quote from Funbeat user on 6 January 2007, 09:23Ja en orbitrek är en crosstrainer.
Jag har en crosstrainer som jag köpte från teamsportia nu under rean. Den kostade då ca 3000:-
Heter något med ct 606 (det står så på den iallfall 😉 )
Jag läste runt lite och hörde lite negativt om orbin. Den är inte
Ja en orbitrek är en crosstrainer.
Jag har en crosstrainer som jag köpte från teamsportia nu under rean. Den kostade då ca 3000:-
Heter något med ct 606 (det står så på den iallfall 😉 )
Jag läste runt lite och hörde lite negativt om orbin. Den är inte