Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 1
You need to log in to create posts and topics.

Du kanske bara ska sätta upp ett mål för varje månad istället då. Det är ju lättare att överblicka. Oftast har man ju lite koll på vad som ska hända en månad framöver även om man inte kan förutse sjukdom och liknande. Men jag håller med om att man vet int

Det ser ju ut som om vi kan lyckas denna veckan också 😉 47% och det är onsdag!

Veckan börjar bra 🙂 Har redan klarat av 74% av mitt vecko mål. Var och gymmade för första gången någonsin idag. Gick ganska bra men de lär göra ont imorn(H)

jag gick till gymmet, men de hade julstängt, bara de med passerkort kunde komma in.
Ska försöka dit nästa vecka på en lunchrast och prata med dem lite, eventuellt köpa 6mån kort 🙂

En bra vecka me mycke motivation. Härligt!

Marie: vad surt! När man väl kommer i väg så är det så irriterande om man inte kommer in. Men du får väl vänta en vecka till då!

Oj, jag har 94% redan! :-O

Snacka om att vi får öka på v. 2!!! (t+)
Gud vad vi är duktiga.

Jaså, så det är ni två som drar fram veckomålet då alltså 😉 Ser ut som om du kan bli den första som går i mål, Maria!

Inte förrän i morgon, dock, Denize. Så någon av er andra hinner gå om - kom igen folket! Jag utmanar er 😉

jag går nog inte om dig 😛 Ligger på 45% av mitt mål... och planerar iofs att höja det i morgon men inte med 160 minuter typ 😛