Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 1
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er!
Jag vill också vara med. Hela hösten har präglats av sjukdomar så det blev inte så mycket tränat. Nu vill jag komma igång igen. Sätt upp mig på 120 minuter

Hej!

Jag är inte riktigt säker på hur detta fungerar. Det är första veckan jag är med och utmanar er. Ska man skriva här varje gång man tränat för att ni ska kunna uppdatera det gemensamma målet eller hur går det till?

Hoppas att alla har en bra dag ida

Du kan ju skriva att du fått ihop dina 210min när du har det 🙂
Annanrs bubblar vi väl endel i alla fall 🙂
Nu är det dags att fixa frukost och planera veckans mat 🙂

Precis 😉 Det är bara att skriva när du är färdig med den och sedan så får du ju så klart prata om det när du vill =P Det finns inga regler för när du behöver säga till, men ibland gnäller vi eller skryter lite om vår senaste träning =P

På tal om mål och sånt där. Sätter ni några mål för det nya året? Jag har satt ett mål att träna mer än förra året =P.

Har också som mål att träna mer än förra året, och framför allt mer regelbundet. Annars har jag alltid haft perioder där jag inte känner för att träna als. Men så ska det inte bli i år.

Första dagen på det nya året har iaf börjat bra, har tränat ca 80 m

Insåg just att jag kommer att hinna träna mer än jag tror denna veckan och höjer därför mitt mål till 280 minuter istället. Det tror jag att jag ska klara...

Har du en sån där Orbitrek? Är den bra?

Jag har satt ett årsmål på 15600 min (1300 min/mån). Det ska jag väl kunna hålla...hoppas jag iaf...

Ja jag har en orbitrek, eller min mamma har en som jag passar på att träna på nu under jullovet då jag är hemma. Den är jättebra och jättejobbig, men det går att variera sig mkt och köra bårde hårt och lite lättare...så den rekommenderas om någon funderar