Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 1
You need to log in to create posts and topics.

Hmmm.......kollade min kalender och tränade minuter.....
Det är nog lugnt att öka målet till 250 minuter. Yepp! Ändrar du mina siffror, Denize?

I morgon är det v. 1!!!!!! (t+)

Lägg hellre målet för lågt än för högt Jessica! Det är ju att du brukar sätta för höga mål som är din utmaning.. kom vi inte fram till det??

Om en vecka kommer du att kunna njuta av att ha klarat ditt mål.

Här börjar det snart bli dags att höja upp det

Hej!

Hittade denna gruppen och jag vill vara med och utmana er.
Jag börjar dock lite mer försiktigt på 210 minuter vecka 1 så får vi se hur det går!

Vad många nya som kommer! Men det är ju jättekul! Är det det nya året som spökar lite kanske? Oavsett vilket måste jag erkänna en allmän förvirring från min sida. Jag tror att alla målen för vecka 1 är rätt. Men det är jättenoga att ni kollar det denna gå

Tack så mkt!

Ska bli kul att komma igång med träningen nu, jag behöver lite peppning på vägen.

Gott nytt år på er alla!

Det ska du nog få. Om inte annat brukar det räcka med själva grejen att vi andra kämpar och att vi har ett gemensamt mål!

Evely, du har rätt och det är bra att du talar mig till rätta. Du ser ju att jag redan börjar försöka höja målet 🙂

Årets första träning gjorde jag då efter tolvslaget då vi gick ca 15 min till stället där vi skulle se fyverkerierna. Kl ca 00.40 smälldes av. WOW kan ja ju säga, där hade dom inte sparat på nått. De bästa ja någonsin sett. Så me glädje har ja nu promener

Jag har ätit massa jag inte borde äta, efter tolvslaget.. :S
Men sen blir det stopp. 🙂

Jag klarade mig rätt bra. Främst för att jag ordnade menyn och det ingick mycket frukt och grönsaker som"plock". Men jag känner mig ändå som en rund ballong..