Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 1
You need to log in to create posts and topics.

"hoppas jag iaf" =P
Självklart kan du klara 1300 minuter i månaden! Inte ska du låta som att du inte kan klara det?

nä jag SKA klara det!!!!:D

Så ska det låta! Går du runt och tvekar kommer du ju inte att anstänga dig för att klara det!

Den är bra den här gruppen iaf 🙂 Man vill verkligen nå veckomålet varje vecka så man slipper sitta där som den enda utan glad gubbe i slutet av sitt namn (som jag förra veckan).
Tack för peppningen (H:)

Hahaha... Jo, ännu har jag inte missat mitt veckomål men jag måste säga att jag skulle hata att hamna utan en smiley. Men sen är jag ju målmedveten till tusen också. Nu ska jag snart ta mig iväg på årets första styrkepass. Jag ser faktiskt väldigt mycket

Håller med. Ska på mitt första friskispass efter julledigheten ikväll. Ska bli så kul!

Jag ska ut o gå spåret snart. Vädret är så fint här så då kan ja ju inte sitta inne hela dagen. Har dessutom satt upp ett års mål på 10 000 minuter. Så får väl se hur de går.

Vilken kul tanke att sätta upp ett års mål 🙂 Nu har jag också lagt upp ett års mål. Sattsar på att få ihop ca 2000 minuter/ månad och satte års målet på 25000 minuter. Nu kör vi så de ryker (H)

Nu är jag halvägs till veckomålet (V) ! Man får vara glad för det lilla

NI som sätter årsmål! Tänk på att det kommer att finnas friska månader och sjuka månader, semestrar och högtider, kanske till och med stukade fötter och operationer...

Jag funderar på att sätta ett! Kanske blir det 15 000 eftersom det är vad jag kommit u