Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 15 - Prat
You need to log in to create posts and topics.

Så nu var det ny vecka igen.
Antar att alla är mätta och belåtna efter påskmaten (åt dock ingen själv), dags att ut och springa av sig lite då. 🙂

Ytterligare en ny vecka och jag tänker. Denna vecka skall jag klara målet. Det är ju inte högt satt men det verkar vara så svårt att nå dit.
Har iallafall börjat veckan med en 60 minuters stavgång promenad så det har börjat bra. Måtte det forstätta så!

Tror inte att vi lyckades ta oss i mål förra veckan...? Så nu är det väl nya, friska tag som gäller! Själv har jag lyckats moffa i mig helt otroliga mängder med godis i påsk..så nu är det väl till att skärpa sig en hel del! Det ska ju blir kanonväder här

Du har så rätt så, vi saknade över tusen minuter! Så denna vecka hoppas jag att vi tar de tusen också 😉

kanske borde hjälpa till med några minuter. men jag vågar inte sätta upp några minuter. dilemma!
(#)

Självklart ska du vila om du är sjuk! Annars kommer du kanske inte kunna bidra med några minuter alls på många, många veckor sedan!

Så här efter påskhelgen skulle jag vilja passa på att tacka för att den här gruppen finns! Det var då jag insåg hur viktigt det är för mig att få ihop mina utlovade minuter! Fick köra ett långt, för mig, löppass i söndags kväll för att lyckas. Det var mör

FAst om du har minutrar så får du väl registrera dem! Om man får motionera eller ej beror både på sjukdomen och motionen.

Teoretiskt sett är det fortfarande möjligt att vi går i mål. Beroende på om alla har registrerat allt för veckan men fråmst om de som ej har berättat huruvida de har gått i mål eller ej har registrerat nått. Deras sammanlagda mål är nämligen över tusen mi

Reggade alla promenader jag tog under semester förra veckan. det blev en del. över 34 kilometer och 600 minuter! Jag kanske kan bidra med dem i efterhand trots att jag inte hade något mål??