Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 15 - Prat
You need to log in to create posts and topics.

Jag är hemma igen efter en tur upp till Norrland över påsk. En skön helg med massa skoteråkning!

Jag lyckades träna någolunda i alla fall, fick inte ihop det helt och hållet med proemnaderna, men man måste ju få vila ibland också. Däremot skötte jag mate

Dina minuter räknas ju in i målet om du registrerar dem på funbeat, brukar du inte registrera promenader tycker jag inte du ska göra det för målets skull heller. Det är ju bara att fuska till oss minuter. Jag tycker på sätt och vis att det är som det ska

Bra Denize, gillar din inställning! (t+)

Själv kom jag inte i mål för första gången, det var en lite märklig känsla... Dessutom var det bara en halvtimme som fattades men allt stod på huvudet eftersom jag var bortrest och jag hade inte lust att ta i.

Förresten, dejten var mysig och vi verkade trivas. Bara det att jag har inte hört ett pip från honom sen dess!
Det spelar inte JÄTTEstor roll, har fler på gång! *skrattar* Huvudsaken är ATT jag dejtar igen, är ute på spelplan och har roligt istället för

Härlig inställning Eva! Dejta på du, det är bara att välja och vraka!

Just det, kom ju på att jag hann med 2 dejter i helgen! *skrattar* Den andra var typ katastrof men till slut skrattade jag åt eländet och fick en rätt bra kväll iaf.

Jag höll mig ifrån påskgodiset under helgen som gick, men det blev värre igår. Då fyllde jag ju år, så jag smaska tårta, fick i mig en del alkohol, och lite god mat. 🙂

Grattis =)

Grattis!

Jo, jag brukar regga promenader, så inget fusk här inte. 😉 Dessutom var det intressant att på kartan se vart vi hade gått varje dag. Man kan ju zooma in på vilken plats i världen man vill (nästan).

Grattis!! 🙂

Jag funderar på att sluta regga promenaderna, iaf de med hunden för de går inte så fort som när jag går ensam. Nu kanske Zack (hunden) åker hem snart igen och då blir jag själv...kanske ska regga de promenader jag går själv då. hmm...får se