Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 15 - Prat
You need to log in to create posts and topics.

Hej Marie, vi kan bilda klubb! *skrattar* För här är det total katastrof när det gäller träning och lite mild anarki när det gäller maten. Började "jobba" på stans turistbyrå i torsdags och jag var inte beredd på vilken omställning det är! Orkar inte med

Jag har ju inte varit sjukskriven så länge. Men just nu är jag sjukskriven på halvtid. Men förut när de satte mig på heltid, så var jag helt död när jag kom hem. Var iofs på halvtiden också, när jag var på förskola/fritids. :O Så då blev det inte mycket t

Vad jobbigt det låter, men det förvånar mig inte. Lägg du energin på att komma igång med jobbet igen, det är jätteviktigt! Träningen kommer du att orka med tids nog.

Hur mår Annkies fot?

HJÄLP! Har ett så enormt godissug, men ska inte, inte förrän på lördag.. Nån som har något jättebra tips för hur jag ska genomlida det här...? Skulle så hemskt gärna krypa ner i sängen med världens största påse lösgodis (gärna karamallkungen) och bara mof

citrusfrukt dämpar sötsug! snabba dig att äta en frukt!

Det värsta med frukt just nu är att jag inte har nån hemma så då måste jag ju handla, och vad finns mer i affären? Ska väl ändå försöka göra det, med lite karaktär, om jag hittar nån... 🙂

har du en morot då?

Så mycket morötter jag äter är det ett under att jag inte antagit orange färg.. 😉 Men en till kan säkert inte skada.. Citrusfrukt sa du, är det alltså bättre än annan frukt på att dämpa suget..? Hatar apelsiner...är så kladdigt, hmm vilka fler finns det?

Två stora glas vatten och en morot (börjar nog skifta färg snart) senare är det inte ett dugg bättre... Ska väl våga mig i väg för att köpa frukt.. Varför finns det inte affärer som säljer frukt utan att sälja godis?

har du inget torg med fruktstånd på? Jag har hört at citrus ska vara extra bra mot sötsug. Fast jag tror att det handlar om sockerfall och att kroppen vill ha en snabb fix. Du kanske skulle ta dig en macka?