Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 15 - Prat
You need to log in to create posts and topics.

Jo, ibland blir att målet ska vara högt ett mål i sig.. Och då känns det som att man motionerar mindre om man inte räknar alla minuter men det är ju inte sant! Jag har själv plockat bort några cykelturer jag räknade med innan.. Jag vet inte riktigt hur ja

Ja det är svårt det där. jag har ju ett månadsmål och ett årsmål som jag måste nå oxå, men jag får väl helt enkelt lägga om alla mål. Årsmålet kan jag nog iofs nå ändå för jag ligger rätt bra till där men månadsmålet kommer inte att funka sen. Men det kan

Vad man ska regga eller inte beror ju på vad det leder till. Jag reggat tex nästan alla cyckelturer för att det "hindrar" min från att ta bilen. Rättare sagt så stärker det min motivation att transportera mig med cyckeln även om det regnar och är frösakal

Åsa: Vad trist att vara sjuk nu när det är sånt kanonväder, KRYA PÅ DIG!

Har bara 80 minuter kvar till mållinjen nu, efter en underbar löprunda i solskenet. Hur går det för er?

Jag reggar mina hundpromenader, just för att det sporrar mig att gå lite längre. På vkällarna är jag aldrig sugen att gå ut, men eftersom jag har målet att gå en timme om dagen är det bara att gå. Sen när jag väl kommer ut är det ju skönt, särskilt nu i d

Har gått ner i någon svacka igen.. Får se hur det ter sig imorrn och till på söndag.
Ska försöka ta mig iväg och simma ikväll i alla fall.

Kom igen Marie!! Du kan klara detta! Svackan är bara på några dagar än! Tror att det har med fördelsedagen att göra, kom ihåg dina vad och se till att vinna dem! (t+)Håller tummarna för dig!

Jag reggar mina promenader för att jag vill klara av att gå 500km detta året. Får se om det går... känns lite hopplöst ibland. Nästa vecka kommer Hubbe hit (En hund vi brukar ta hand om ibland) då kommer jag gå mellan 5 och 7 km om dagen. Längtar efter ho

Mina vad, ja de gick ju åt helvete direkt 😛 Pga sambon. 😛 Han förlorade ju direkt. 😛
Men jag tvingar mig att skriva in i kalendern allt dumt jag äter. Så jag inte kan låtsas att det inte märks, för att ingen ser att jag äter det. (dumheter som jag tro

Låter superbra! Vädret ska ju bli underbart i helgen så då vill man ju inte heller göra något annat än att vara ute ute ute! Då kommer du se att allt känns bättre! (H)