Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 15 - Prat
You need to log in to create posts and topics.

Frusen mango och frusna bär e bra att ha hemma i frysen för att dämpa söt suget (H)

Själv har jag frusna hallon som motmedel till sötsug. Tycker att de är såå goda

Lyckades motstå igår...utan frusna bär, fast det har jag ju halva frysen full med så man kanske ska prova nästa gång sockermonstret knackar på... 🙂

grattis Elin! Strångt gjort av dig!

Bra gjort Elin!

Tack så jättemycket för all stöttning jag fick.. Det är helt galat hur sugen man blir ibland. Har nog lyckats äta alldeles för galet lite nu när många godiskalorier försvann, kroppen vill ha energi. Godis är ju i alla fall väldigt energitätt. Lite fler me

Grattis Elin, eller vad man nu ska säga.
Jag har nog haft min sämsta vecka någonsin, noll motivation till någonting. Är inte ens halvvägs i målet och har ätit galet mycket av allting. Får rycka upp mig nu snart..

Grattis Elin! Bra jobbat! Du kan!

Nästa gång som sötsuget kommer kan du ta fram det minnet och säga till dig själv "Jag kan stå emot det!"

Grattis igen!

Igår nådde jag målet! Och jag är så glad för det!

Mitt mål är ju pyttelitet just nu, med det är bara för att jag har varit medom en operation och har fortfarande mycket restriktioner vad gäller motionen..
I fredags så cycklade jag till jobbet, för första

Hallå där allihopa! Igår fick jag äntligen mitt efterlängtade godis... 🙂 Det bara försvann hur fort som helst, men det får väl räknas som helt ok efter 4 timmars spinning?! Det var jobbigt men inte så jobbigt som jag hade trott...gött! Då vet man att ma