Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Wiee ,i mål + 120 minuter. Helt otroligt! 😀

Afrikansk Dans Jättekul Och svettigt. Vi skulle fånga djuret inom oss och likna det i dansen.De andra såg ut som gulliga apor och tigrar, jag fann en flodhäst tror jag. Man skulle shaka på byst och rumpa, jo då då gick min mage loss. Bör träna upp detta t

Jag är i mål nu.

Har inte lyckats komma i mål denna veckan. Har haft för mycket på jobbet att göra, typiskt för det är då man behöver träningen som mest. Men , men, tar nya friska tag till nästa vecka. Grattis tilla er alla som kommit i mål!

Jag har 35min kvar, som jag betvivlar att jag avslutar idag, då vi ska sätta oss och äta ost och kex och se på film... >_< Sedan borde jag sova för jag ska ju jobba i morrn, men vi får se vad det blir

MÅÅÅÅL!!!
och 5min till godo 😉 haha och snart är det ny dag 😉
Men då har jag visat för mig själv att även om jag har en dålig start på veckan så kan jag klara det 🙂 Så jag är väldigt nöjd just nu. Nu ska jag duscha och nanna sängen 🙂

Kom i mål jag också. Jag kommer in med mitt mål lite sent. Men jag bor 5 timmar efter sverige, så det är inte så sent för mig =)

grattis till målgången Marie och alla andra... Guuuud va bra vi är/Annkie

Hmpf. jag upptäckte precis att jag glömt ge Elin en glad gubbe, kanske gav den till någon annan? Så: om det är någon mer jag missat så är det en bra idé att säga till nu 😉