Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Jag kommer inte att klara mitt mål denna veckan. Jag har blivit störtförkyld och det värker i hela kroppen så ingen mer träning för mig. Det är verkligen synd för jag var på G men, men det är sånt som händer. Jag får väl vila upp mig i helgen och ta nya t

Krya på dig!

Gruppen har väl redan nått 100% tillsammans, så vi har klarat oss fint denna vecka igen 🙂
Nu har jag promenixat 62min i snöstormen 🙂 Lagomt skönt. Nu har jag bara 100min kvar att trycka in nånstans, vet inte om det blir nån cykling idag, har ont i armen

Nu har jag klarat mitt mål med råge. 🙂
Var på ett medelpass men fick inte reda på att det var ett extra långt heavy metalpass förrän jag kom dit...men det var skitkul! och riktigt svettigt. 2 killar som verkligen körde järnet med oss. Mer sånt 🙂

Jag gillar när passen är lite längre, tycker att 55 minuter är lite lite eftersom en del av passet går bort till stretching och balans och sånt..

Jag håller med. 1 timmes pass och sen efter det stretching. Bra att det finns några 75-minuterspass iaf. De har bara legat på lite fel tider för mig. Men tror att det ska gå och va me på ett sånt pass i veckan sen de fick nytt schema.

Jag har nått mitt mål och en bit över till och med och de e lördag 🙂

Jag har 80 minuter kvar! 20 av dem går åt till att ta sig till jobbet i morgon. Men då fattas jag fortfarande en timme 🙁

Som vanligt så handlar det om en punktis och stress. Nu hoppas jag att livet ska landa lite så att jag kan få lov att bara jobba på

I mål med 250 minuter. (t+)
Fick 10 minuters råge, vilket jag blev förvånad över... för det här har varit en väldigt tung vecka för mig, med en rejäl stressvacka... men jag är på väg upp igen.

Nu är jag oxå i mål! 😀