Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

HJÄLP!!!!!! Jag kommer troligtvis inte att klara mitt mål denna veckan. Bor i Halland och här var det stormigt vill jag lova, har varit utan ström i 5 dagar med allt vad det innebär. Men jag kanske kan sätta upp en timme eller nåt. För det tar på kraftern

Ja har massa extra minutrar över denna vecka. Så ja kan dela med mig till dig.

Utan ström så länge måste vara jobbigt. Sackare!

Det går bra med mitt mål denna veckan tycker jag, har en bit kvar men jag har inplanerade träningspass nu i helgen så det ska nog lösa sig 🙂
Heja, heja!

Veckan varar väll ända till söndag,hoppas jag. Jobbar inte denna helgen så jag har gott om tid att träna. Har bokat in mig för ett nytt pass som jag inte testat förut, på söndag. "Afrikansk Dans".Tydligen skall det vara häftigt med mycket trummor och ryth

Tack, va snälla ni är.

Psykologi har jag nu avhandlat 😉 Det gick okej... Det var en stor tenta så det är väl mycket det som var jobbigt men jag tror att jag överlevde den!

Afrikansk dans låter kul! Önskar att friskis hade lite dans också, då hade de haft allt jag vill ha 😉

Min cykeltur till och från tentan gjorde visst att jag nådde mitt mål också 😉

jag råkade visst också hamna i mål. 🙂

Härligt! Duktigt!

Jag har 46 minuter kvar av mitt mål så det blir nog inga problem. Önskar oxå att det fanns lite roliga danspass på friskis. I örebro har de inte så mycket. Läste i friskispressen att det finns massor med roliga pass men de har tydligen inte kommit hit än.