Quote from Funbeat user on 18 January 2007, 19:11HJÄLP!!!!!! Jag kommer troligtvis inte att klara mitt mål denna veckan. Bor i Halland och här var det stormigt vill jag lova, har varit utan ström i 5 dagar med allt vad det innebär. Men jag kanske kan sätta upp en timme eller nåt. För det tar på kraftern
HJÄLP!!!!!! Jag kommer troligtvis inte att klara mitt mål denna veckan. Bor i Halland och här var det stormigt vill jag lova, har varit utan ström i 5 dagar med allt vad det innebär. Men jag kanske kan sätta upp en timme eller nåt. För det tar på kraftern
Quote from Elin Rimhagen on 18 January 2007, 19:39Ja har massa extra minutrar över denna vecka. Så ja kan dela med mig till dig.
Utan ström så länge måste vara jobbigt. Sackare!
Ja har massa extra minutrar över denna vecka. Så ja kan dela med mig till dig.
Utan ström så länge måste vara jobbigt. Sackare!
Quote from Jakob Testar on 18 January 2007, 20:05Det går bra med mitt mål denna veckan tycker jag, har en bit kvar men jag har inplanerade träningspass nu i helgen så det ska nog lösa sig 🙂
Heja, heja!
Det går bra med mitt mål denna veckan tycker jag, har en bit kvar men jag har inplanerade träningspass nu i helgen så det ska nog lösa sig 🙂
Heja, heja!
Quote from Funbeat user on 18 January 2007, 20:42Veckan varar väll ända till söndag,hoppas jag. Jobbar inte denna helgen så jag har gott om tid att träna. Har bokat in mig för ett nytt pass som jag inte testat förut, på söndag. "Afrikansk Dans".Tydligen skall det vara häftigt med mycket trummor och ryth
Veckan varar väll ända till söndag,hoppas jag. Jobbar inte denna helgen så jag har gott om tid att träna. Har bokat in mig för ett nytt pass som jag inte testat förut, på söndag. "Afrikansk Dans".Tydligen skall det vara häftigt med mycket trummor och ryth
Quote from Funbeat user on 18 January 2007, 20:42Tack, va snälla ni är.
Tack, va snälla ni är.
Quote from mårten jansson on 18 January 2007, 21:09Psykologi har jag nu avhandlat 😉 Det gick okej... Det var en stor tenta så det är väl mycket det som var jobbigt men jag tror att jag överlevde den!
Afrikansk dans låter kul! Önskar att friskis hade lite dans också, då hade de haft allt jag vill ha 😉
Psykologi har jag nu avhandlat 😉 Det gick okej... Det var en stor tenta så det är väl mycket det som var jobbigt men jag tror att jag överlevde den!
Afrikansk dans låter kul! Önskar att friskis hade lite dans också, då hade de haft allt jag vill ha 😉
Quote from mårten jansson on 18 January 2007, 21:14Min cykeltur till och från tentan gjorde visst att jag nådde mitt mål också 😉
Min cykeltur till och från tentan gjorde visst att jag nådde mitt mål också 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2007, 21:53jag råkade visst också hamna i mål. 🙂
jag råkade visst också hamna i mål. 🙂
Quote from mårten jansson on 18 January 2007, 22:32Härligt! Duktigt!
Härligt! Duktigt!
Quote from Sebastian Magnusson on 19 January 2007, 00:11Jag har 46 minuter kvar av mitt mål så det blir nog inga problem. Önskar oxå att det fanns lite roliga danspass på friskis. I örebro har de inte så mycket. Läste i friskispressen att det finns massor med roliga pass men de har tydligen inte kommit hit än.
Jag har 46 minuter kvar av mitt mål så det blir nog inga problem. Önskar oxå att det fanns lite roliga danspass på friskis. I örebro har de inte så mycket. Läste i friskispressen att det finns massor med roliga pass men de har tydligen inte kommit hit än.