Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte om det är ett tips som fungerar för dig men jag har tidigare varit en sån som ätit godis vilken dag på veckan som helst. Nu har jag infört godisfria veckodagar och sedan får jag äta något godare fredag - söndag... Jag har vissa normer för hur

nästa vecka så vill jag nog testa att höja mitt mål till 280 minuter.
Jag hoppas och tror att jag ska klara det...
Vill du ordna det Denize?

När jag har provat det så har det alltid lyckats bli galet mycket fredag - söndag, men det kanske är en bra början. Man har ju så konstiga veckor när man pluggar så då kanske det är än viktigare att styra upp och skilja på vardag och helg...

Ja, jag startade diskussionen för nästa vecka nu och har ändrat både ditt och Maria Ns mål.

Ja jag tycker att mina veckor är totalröriga efter som en vecka för mig kanske har... 2-3 föreläsningar på 2 h var. Då blir nästan alla dagar vardagar och även om man har en föreläsning på 2 h en dag så är det ändå hemskt mycket vardag över det hela. Dess

Denna vecka rullar på bra, 49% gjorda och 60 min till ikväll. Vilket betyder att de är 31 min kvar sen att fixa. Och de fixar ja lätt denna vecka, har ju ett till ridpass inbokat på fre. jaa de är en bra vecka 😀

Unna...intressant att du uttrycker dig så. Vi har diskuterat detta så mycket i skolan. Är det inte himla märkligt att man just unnar sig saker som man vet inte är bra för en? =) Fast tentagodis är väl nästan obligatoriskt...nästan som leg, eller? 😉

Jo visst är det konstigt att man vill äta saker som inte är bra för en... Men det vill man ändå, av någon anledning. Det som är skönt är att jag inte alls vill äta lika mycket sådana saker längre.

Och tentagodis är nog lite som leg 😉 Vilket påminner mig

Kan hoppa över godiset ( för tillfället) Blivit galet sugen på dadlar istället. Det
är väll säkert jätteonyttigt. Hoppas dom försvinner från butikerna snart nu när julen är över. Har även inte ätit 3 st Semlor. De köptes in på jobbet, jag satt och dregl

Ja har nått mitt mål för den här veckan 😀 (hv)