Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Mitt baspass på friskis blev inställt, så nu är jag sur 🙁
Cyklade 20 minuter, men jag ville ju ha gympat, nu när jag äntligen repat mod ti ;-)ll det.

Ändrar mitt mål till 250 minuter. Är helt ledig i helgen så jag tror att jag hinner med en del.

41 % första dagen, skönt. Fast dagens spinning var jobbig. Luftkonditioneringen var trasig så det var megavarmt, bastuspinning...

Vår luftkonditionering är också sönder! Den gick sönder i lördags då vi hade öppet hus, men jag tyckte ändå inte lördagspasset var riktigt lika jobbigt som det här (kanske för att ki-boxen är roligare?). Nu känner jag mig total död efter ett bas/puls pass

Ja jag ligger kvar på 240 minuter jag... och hoppas att det går som jag vill... Denna vecka känner jag mig väldigt trött och seg i hela kroppen, men antagligen piggnar jag på mig framöver veckan. (t+)

Har avverkat ett svettigt spinningpass ikväll. Tränar på Friskis som i vår testar spinning med pulsband. Man följer sin puls på en duk på väggen och ska sedan försöka befinna sig i olika zoner under passet. Man utgår från sin maxpuls, vilken inte är så lä

Idag tog jag det stora steget och klev upp på vågen. Det var precis så illa som jag trodde. Har tagit stora omvägar runt den ända sen i sommras, det kan bara betyda en sak......65.5 . Inte så farligt tycker ni andra kanske, men tyvärr så är jag kort oxå.

Det ÄR ju inte så farligt... något kilos övervikt kanske. Men man vill väga vad man vill väga och 55 är ju inte för lite heller så det är klart du ska dit om du vill dit! Lycka till 😉

Själv skulle jag vara glad över att se 65 på min våg.. 😉
Men du kan ju bara utgå från dig själv och hur du känner.. Självklart så går du ner dina tio... du kan ju eller hur?!

Skulle oxå vara glad för 65 på min våg, men de kommer sakta men säkert till den nivån oxå.