Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Som jag brukar säga... Nu kör vi så det bränner FETT!!! (H)

Annkie: Jag är i precis samma situation, är 160 lång och väger ca 67... 🙁
Tänkte gå ner minst 10 kg till Vätternrundan som är i mitten av juni! Vi får helt enkelt peppa varandra till detta! 😀

Allt går om man vill! Man kan allt om man bara vågar försöka o att man aldrig ger upp. (t+)
I will never give up!
🙂

Tack alla Det hjälper enormt med alla glada tillrop. Vi kämpar på tillsammans /// Annkie

Allting går om man vill 🙂 Själv är jag 162 lång för visso men vågen visar 73 kg. Så 65 e ju en bra början... Jag kommer nog dit också så småningom 🙂

Jag vill också vara med! Vet att jag inte kommer hinna med alla mina pass denna vecka så jag vill vara med på 180 minuter!

Vad kul! Välkommen! Sätter upp ditt mål direkt =) Det är ju otroligt hur många Mariaor & Mariear det finns 😀

Jag tar en rask promenad till jobbet så ofta som möjligt,märker att det faktiskt är skönt man kommer fram glad och pigg. En nackdel bara är så svettig att jag måste ta ytterligar en morgondusch. /// Annkie

Jag brukade ta morgonpromenader innan och jag måste säga att det var ganska skönt att komma till en föreläsning och vara riktigt vaken! Men det är skönt att sova också =P

94 % klart redan onsdag, får se om jag orkar mig i väg på spinning idag, då kommer jag i mål...

Jag har inget direkt behov av att gå ner i vikt, men måste verkligen sluta äta / äta mycket mindre godis. Är det någon som har några råd och tips?