Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Annkie: Måste säga att du skrämde mig där när jag läste att de skulle få se på "skelettAnnkie". Sen förstod jag att de inte skulle sitta ihop egentligen 😉

Grattis, Anna-Karin, först i mål!

Nu har jag också nått mitt mål denna vecka. 😀
Började morgonen med ett 45 minuters vattengympa pass, såå härligt. Man blir så vaken sen.

Grattis till er som "gått i mål redan" Bra jobbat!!
Själv är jag lite tvärt om... tror jag att jag kan fixa 400 minuter så ökar jag och säger 500. Jag vill utmanas och ta i, annars finns risken att jag sätter mig och vilar veckan ut om jag är "färdig" en

Är inte ens i närheten av mål denna vecka, får se hur det går resten av veckan. Ska i alla fall cykla lite idag har jag bestämt.
Jag har mått väldigt dåligt, även i slutet av förra veckan. Så jag har nog gömt mig lite från allt, men så kan det bli ibland

Måååååål!
Ge mig en glad gubbe! Jag ska jobba eftermiddag/kväll och har redan varit och tränat. Åh, så duktig jag är! 😉

självklart ska du få din glada gubbe! Nu ska jag iväg på tenta!

Håller tummarna för dig, Denize! Vad ska avhandlas?

Satte nog målet lite lågt denna vecka. Är i mål redan med en massa marginal...630 min av 400 min, kanske ska våga höja till nästa vecka...?

Maria: Visst är det skönt när man klarar av allt på förmiddagen! Jag har också gjort min jogging redan, nu kan jag slappna av under kvällen!

Ja, nu kan jag bara slappa till viss del.....jobbar. Men ack vad nöjd jag är - till 100% 🙂