Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 3
You need to log in to create posts and topics.

Vi har rätt så många pass men jag har ändå sett att det finns fler, även om det inte är jättemycket vi saknar. Men jag saknar något riktigt danspass: det närmsta vi har är aerobics och sen är det förstås så att vissa av ledarna är lite mer "dansiga" när d

Ja det låter ju lite roligare. Upptäckte att vi har aerobics funk oxå, får nog testa det. Men det skulle vara kul om det kom något riktigt annorlunda...som den där afrikanska dansen. Men det kanske kommer någon gång. det blir ju lite dyrt om man ska betal

89% gjorda av vårat grupp mål. Duktiga vi är. 2½ dag kvar så de fixar vi ju lätt 😀

Jag lyckades cykla idag!
Och nu ska vi promenera lite med vovvarna

Vad bra Marie, måste betyda att du mår lite bättre nu 😉

Jag hade verkligen velat ha RIKTIG dans... typ salsa eller afrikansk eller funk.. Då hade jag haft jättekul. Som du säger är det för mycket med två kort och för mig räcker inte bara dans som tränin

Denize: haha ja det är helt otroligt. När man bestämmer sig för att skära ner på träningen för att det inte har varit kul så längtar jag som en tok över att träna!
btw, vi har danspass/funk på Friskis här i Jönköping men det är lite för mycket koreografi

Tjohoooo!!!! Vi är i mål 😀 Och jag med 😀 Egentligen skulle man kunna sätta sig ner och lägga upp benen, men träningen har blivit ett behov så nåt pass i helgen blir det nog på Friskis och nån promenad om det nu inte blir regn och storm igen förstås.

Jag har kommit upp i 82% sattsar på att komma upp i 100 🙂

Har ungefär hälften nu, dvs 150min kvar. Men de borde man ju kunna fixa på två dagar. 75min/dag är ju inte så svårt egentligen. 40min motionscykel plus lite vovvepromenad, måste gå att kirra.
TIll veckan blir det simning igen iaf, var ett tag sedan nu 🙂

I mål....... skall på spinning klockan 10. Registrerar innan. Afrodancen i morgon blir ren bonus. Ha en bra helg /Annkie