Quote from mårten jansson on 13 January 2007, 21:51Självklart! Fixat!
Självklart! Fixat!
Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 22:04Marie - beundransvärt, du känner efter och rättar dig efter vad som känns rätt! Respekt (eller vad ungarna går runt och säger, nu för tiden) 😉
Passar på att "flagga" för en ny skånegrupp - känn er manade 😉
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.as
Marie - beundransvärt, du känner efter och rättar dig efter vad som känns rätt! Respekt (eller vad ungarna går runt och säger, nu för tiden) 😉
Passar på att "flagga" för en ny skånegrupp - känn er manade 😉
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.as
Quote from Bjarne Lewin on 14 January 2007, 03:17Jag höjer upp till 200! Känns som att jag börjar må bättre igen nu efter mitt stressgenombrott, (L) UNDERBART (L)
Jag höjer upp till 200! Känns som att jag börjar må bättre igen nu efter mitt stressgenombrott, (L) UNDERBART (L)
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 10:23Känns som om det vore mer lagomt med 400 minuter denna vecka...om du vore snäll och ändra..
Känns som om det vore mer lagomt med 400 minuter denna vecka...om du vore snäll och ändra..
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 16:45Denize, kan du höja mig till 300 min. Det bör inte vara några problem att klara det. Tack!
Denize, kan du höja mig till 300 min. Det bör inte vara några problem att klara det. Tack!
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 21:47Hej alla!
Jag skulle vilja vara med här. Mitt mål är 400 timmar för v 3.
Hej alla!
Jag skulle vilja vara med här. Mitt mål är 400 timmar för v 3.
Quote from Funbeat user on 15 January 2007, 02:21Välkommen! Antar att du menar minuter :-)..
Välkommen! Antar att du menar minuter :-)..
Quote from Funbeat user on 15 January 2007, 06:59oooops.. ja, minuter menar jag.. blir lite jobbigt annars! 😀
oooops.. ja, minuter menar jag.. blir lite jobbigt annars! 😀
Quote from Elin Rimhagen on 15 January 2007, 09:56Ja har nu planerat in mina 180 min = 3 ridpass, så ja kommer garanterat över mitt mål denna vecka. Yeee! Sen blir de att kämpa veckan efter igen.
Ja har nu planerat in mina 180 min = 3 ridpass, så ja kommer garanterat över mitt mål denna vecka. Yeee! Sen blir de att kämpa veckan efter igen.
Quote from Evelina Svensson Finndahl on 15 January 2007, 10:36Trots att jag inte kom upp i mina ynka 300 minuter förra veckan så tar jag också och ökar till 500!! Nu ska det brännas och det ordentligt!!
Tack föresten för välkomnandet... det värmer!
(L)
Trots att jag inte kom upp i mina ynka 300 minuter förra veckan så tar jag också och ökar till 500!! Nu ska det brännas och det ordentligt!!
Tack föresten för välkomnandet... det värmer!
(L)