Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 21:51Jag vill ju ha mitt HJÄRTA NU!! (L)
MÅÅÅÅÅL 😉 (måste man skriva så kanske? ?? :P)
Jag vill ju ha mitt HJÄRTA NU!! (L)
MÅÅÅÅÅL 😉 (måste man skriva så kanske? ?? :P)
Quote from mårten jansson on 25 January 2007, 21:58Så länge ni inte uttryckligen säger att jag ska sätta er i mål när ni är på väg ut för de sista minuterna så väntar jag tills ni verkligen säger att ni är i mål! Men nu har du fått ditt hjärta! Bra jobbat, det märks att du har lite mer ork denna veckan, d
Så länge ni inte uttryckligen säger att jag ska sätta er i mål när ni är på väg ut för de sista minuterna så väntar jag tills ni verkligen säger att ni är i mål! Men nu har du fått ditt hjärta! Bra jobbat, det märks att du har lite mer ork denna veckan, d
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 22:09Och BRA JOBBAT, Denize BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/02-02.gif
Och BRA JOBBAT, Denize BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/02-02.gif
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 22:13Men jag tyckte att jag gjorde det 😉 du får läsa det jag skrev igen 😉
Men jag tyckte att jag gjorde det 😉 du får läsa det jag skrev igen 😉
Quote from mårten jansson on 25 January 2007, 22:31Hmpf... Det tyckte jag uppenbarligen inte första gången jag läste det 🙁
Jag var så inne i att vara duktig och maila de som inte är med och sätter mål så jag missade dig =(
Hmpf... Det tyckte jag uppenbarligen inte första gången jag läste det 🙁
Jag var så inne i att vara duktig och maila de som inte är med och sätter mål så jag missade dig =(
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 22:41Hehe, det är lugnt, sånt som händer 🙂
Nu har vi beställt ett nintendo wii (Pojkvännen är konsollnerd). Så om några veckor kan jag spela tennis, eller boxas med det 😉 Får se hur effektiv "träning" det blir 🙂
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor
Hehe, det är lugnt, sånt som händer 🙂
Nu har vi beställt ett nintendo wii (Pojkvännen är konsollnerd). Så om några veckor kan jag spela tennis, eller boxas med det 😉 Får se hur effektiv "träning" det blir 🙂
Quote from mårten jansson on 25 January 2007, 22:51Jag måset säga att jag tvekar på att det har med wii att göra... Men man kan ju alltid hoppas 😉 För mig innebär spel alltid att jag fastnar vilket innebär att jag missar motionen men det Kan också innebära att jag glömmer äta....
Jag måset säga att jag tvekar på att det har med wii att göra... Men man kan ju alltid hoppas 😉 För mig innebär spel alltid att jag fastnar vilket innebär att jag missar motionen men det Kan också innebära att jag glömmer äta....
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 22:57Det var av den anledningen jag bestämde mig för att sluta spela World of Warcraft, även om jag tycker det är jätteroligt, man såg en TYDLIG svacka från datumet jag började spela det. Och en TYDLIG uppgång datumet jag slutade spela det :S Jätteläskigt. Så
Det var av den anledningen jag bestämde mig för att sluta spela World of Warcraft, även om jag tycker det är jätteroligt, man såg en TYDLIG svacka från datumet jag började spela det. Och en TYDLIG uppgång datumet jag slutade spela det :S Jätteläskigt. Så
Quote from Bjarne Lewin on 26 January 2007, 07:27MÅÅÅÅÅÅÅL
MÅÅÅÅÅÅÅL
Quote from mårten jansson on 26 January 2007, 08:54Grattis Evely!
En dansmatta är nog bra, då rör man iaf sig!
Grattis Evely!
En dansmatta är nog bra, då rör man iaf sig!