Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Och så var hon i mååååål! Hjärta, tack.
Ja, det var en helt fantastisk promenix (H:)

(Höjer som sagt till 600 nästa vecka, Denize)

Ska försöka behålla de 600 i minnet men vi får se om jag minns ändå 😉 Det värsta som kan hända är att du får säga till mig igen!!

Långt i från mål. Hoppas på lite minutrar imorrn. Både ridning o Ravefest så då kan man dansa loss x-antal minuter 😀

Denize, brukar inte du ha preparerat för ny vecka vid det här laget? 🙂

Ska ut och promenera lite nu, så då får jag mina sista minutrar (har 5min kvar till mål). Så jag kan ta det det hjärtat nu 😉

Beror på vad jag har för mig i veckan 😉 Men visst kan jag göra det... lite senare bara... imorgon.... =P

Jag har 70 min kvar till mål "No problem" skall spinna i morgon och på lördag. Denna veckan har det kännts hellt underbart i kroppen Världen kick att komma igång igen. Bra jobbat alla duktiga ni som redan är i mål.ag kommer lunkande på slutet. /Annkie

Vad är det för folk högst upp på listan Utan något MÅL / Annkie

Det är folk som jag ser är med i gruppen men som tyvärr aldrig har deltagit i våra diskussioner... dvs folk som jag väntar på ska sätta sina mål! Meningen är att jag ska ta tag i att maila dem också men jag har helt enkelt inte kommit så långt.. Lite lat

Oj, oj vad duktig jag blev nu! Jag har mailat Anders och Magnus. Anna har inte registrerat träning på två veckor så möjligt är att hon lämnat funbeat... Börjar hon regga igen så mailar jag henne. Också startade jag diskussionen för vecka fem =)

Du är duktig du Denize (t+)