Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Styrketränat idag, har inte gjort det på hur länge som helst. Träningsvärken kommer antagligen inte vara nådig... Annars går det bra med träningen för mig hittills denna vecka! Hur går det för er?

Jo, tack! Det går riktigt bra. Har just kommit in efter att ha pulsat runt i skogen i en och en halv timme. Man blir som barn på nytt när snön kommer. Fick nästan 2 dm under förmiddagen idag och det är tack och lov minusgrader, så den ligger kvar. Snön, a

Än så länge går det bra. Trots att mitt nya schema förstörde hela planeringen har jag lyckats hitta pass att gå på...

Jag är imål, tack vare all snö så var det härligt att pulsa omkring i skogen med hunden. Så denna veckan kan jag troligtvis "betala" tillbaka vad jag missade förra. 😉

Oj Marita! Bra jobbat!!!!

Oj, det var snabbt! Bra jobbat!

DET måste vara rekord 🙂

Oj, grattis Marita! =)
Jag kom nyss in från en tur med sparken, det gav mycket mer träning än promenaderna! Konditionsträning om man sparkar på snabbt och styrka när jag kör systern min uppför backarna.
Toppenroligt, ibland är det bra att bo på landet

Jag har inte hunnit med så mycket. Men i morgon e de dax att köra så de ryker med gym eller gruppträning.

Va roligt att åka spark...det var längesen man gjorde det. Får hoppas att man hinner med det denna vintern.

Var ute och gick idag när det snöade, så himla mysigt. Det är ju mkt roligare att gå nu när det är lite ljusare av all snö.

Det bli nog inga prob