Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 46
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 150 Klart!
Anni: 150
Evely: 225 Klart!
Lotta: 300 Klart!
Åsa: 300 Klart!
Annika: 500 Sjuk.
Denize: 500 Klart!
Eva: 600 Klart!

Gruppmål: 2725

Snart ny vecka, därmed nya tag.. Vad vill du ha ditt mål på Åsa, med tanke på sjukdomen?

Jag trappar ner till ett nytt veckomål på 300 minuter och försöker att komma igång igen.

Tror att jag provar att öka till 600 min eftersom jag legat över ett bra tag nu. Blir ju lite mer utmaning på så sätt. Lycka till alla inför nästa vecka!

Kör på mina 150 min denna vecka oxå. Kom precis imål för den här veckan.

Jag tänkte göra så denna veckan att när ni säger att ni är klara skriver jag klar efter ert mål där uppe, för annars blir det ju ingen direkt uppföljning på målen.

Ah. Smart 🙂
Då blir det nog extra peppande att nå sitt mål!

Nu ska jag ut i regnet på en joggingtur och sen är jag förhoppningsvis en timme närmare mitt veckomål! 🙂 Hur går det för er andra?

jag har klarat av 167 minuter, vilket jag är väldigt nöjd med. Är färdigtränad för idag... om jag inte bestämmer mig för att ta en promenad, har haft funderingar på det idag..

Det går inte alls bra! Igår han jag inte ens med sjukgymnastiken. Och bilen har hamnat här utanför så jag kör till jobbet. Inatt ska jag jobba flera mil bort så inatt hade det ändå inte varit aktuellt med cyckel.
Nä nu får jag skynda mig att göra min sjuk

Jag har bara klarat av 1 timme än så länge men ska ut på långpromenad på lunchen. Låter bra det där med att skriva klar efter målet. Då får man lite mer press på sig. 🙂

Jag kör på, har en del kvar. Säger till när jaj är klar =)