Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 50
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 180 (L)
Ritamaria: 210 (L)
Evely: 225
Lotta: 240 (L)
Annika: 300 (L)
Åsa: 500
Denize: 600 (L)
Eva: 600 (L)

Gemensamt mål: 2855

Nu börjar vi verkligen närma oss jul, så det finns nog ett extra behov av motion med tanke på maten!! Lycka till i

Jag vill ha mitt mål på 225 igen! Nu får det allt vara nog med sjukdomar ett tag! Nu vill jag träna!

Sänker mitt mål till 300 denna vecka.
Ska åka på en weekendresa till Stockholm i helgen och antar att det kan bli lite hårt att träna då... Fast kanske man kan räkna shoppingpromenaderna, för isåfall blir det nog en helmassa "träning"! 😀

Nu har jag min mammas hund till iaf efter nyår. Det blir en del promenader varje dag nu så jag får nog höja mitt mål nästa vecka. Återkommer om antal minuter. Märkte att jag snart är uppe i mitt veckomål och det är bara tisdag 🙂

Det är när folk säger sånt där som jag önskar att jag hade hund. Men det har jag ju inte och jag klarar ju mig ändå, som tur är.
Jag bakar för fullt här hemma så jag behöver nog lite motion om jag inte ska sluta som en bulle själv.. Ska gå iväg och träna

Ja du är ju så duktig ändå 🙂 men jag har mycket lättare att ta mig ut om jag har en hund. Nu är jag ju ute 3-4 gånger om dagen och det blir ju oftast ca 1 1/2 timme sammanlagt. Det orkade jag inte göra innan. Speciellt inte om jag visste att jag skulle

Jag har blivit lite lat vad gäller promenaderna, men delvis har det väl med prioritering att göra. Medel- och högintesivträning är viktigare än den lågintensiva. Jag är trots allt ute efter mer muskler, bättre kondition och lite mer att äta. Men när jag g

Det är många som säger att talböcker är jättebra att gå till, men jag har aldrig provat. Har tänkt på att göra det, men har väl bara inte kommit dit. Än så länge lyssnar jag bara på musik när jag går.

Nu har jag nått mitt veckomål! Det gick snabbt den här veckan 🙂
Känns nästan som fusk...fast jag drar t.om. av flera minuter från varje promenad när han står och nosar m.m.

Njut du av vovven och promenaderna Lotta! (H:)

Vem vet du kanske till och med utvecklar ett beroende...
😉

Under veckan kan du ju fundera på nästa veckas mål (t+)
Jag känner mig lite seg just nu så det är möjligt att dina bonusminutrar behövs (L)