Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 51
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 100
Ritamaria: 150 (t+)
Evely: 150 (t+)
Denize: 300 (t+)
Lotta: 400 (t+)
Åsa: 500
Annika: 500
Eva: 600 (t+)

Gemensamt mål: 2700

Det här är sista veckan innan jul och som vi alla vet krävs det lite extra motion då så att vi får plats med lite

De är tur man har ridning 22 o 23 dec. De bränner många kcal!

Ja det lär behövas... Friskis har stängt här 23-25 så jag får nog försöka hitta på lite här hemma någon av de dagarna också. Det är ju de dagarna man verkligen behöver röra på sig!

Jag har bestämt mig för att sluta med att gå ner i vikt och fokusera på musklerna istället.. Det betyder att morgonpromenaden inte kommer att vara lika nödvändig med tanke på att kaloriintaget inte måste vara lågt.. Och det i sin tur kommer nog att innebä

Jag måste sänka mitt mål till 150 min. för v. 51 för det börjar bli dags att sätta igång med julförberedelser. Städa, tvätta vardagsrumsfönstren och sy och sätta upp julgardiner (??!!), inhandla julklappar och.. ojoj, blir det alls jul i år.... Jag har in

Märker nu att jag nog får höja målet till 400 ist. 350 blir nog för lätt det oxå... det här va riktigt roligt 🙂

Jag ökar mitt mål till 500 igen.

Oj vad målen ändras... jag tror det blev rätt nu =P

Jag vill ha målet på 150 denna veckan!

Denize!
Det verkar ha hakat upp sig. När man går in på aktuellt mål, står det att det inte finns något. Och mätaren visar ingen reggad träning trots att jag gjort 110 min idag. Det är väl aldrig så att Du har fixat semester (från träningen) åt oss denna