Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Alla minuter plus ganska mycket mer avklarat igår. Varningens ord, åk aldrig Kristinaloppet, särskilt inte om ni inte åkt skidor de senaste 10 åren. Det skulle gå snabbare att räkna upp vilka muskler jag inte har ont i istället för dem som gör ont...

VI GJORDE DET! (H:)

Usch, jag har gått och blivit sjuk 🙁 Men som tur är hade jag klarat av mitt mål innan dess! Jag får vänta och se hur jag mår imon innan jag sätter målet för vecka 7.

Nu är jag också i mål! En ritikt lång stavpromenad på 90 minuter idag så fick jag ihop 375 minuter. Mycket stolt över mej själv! Tydligen har ni andra också anledning att vara stolta för vi har visst uppnått veckans gruppmål med +++
(H:)

Här har vi en till som blivit sjuk... Jag är inte jättedålig men tillräckligt för att inte kunna träna (det tog mig sedan nio i morse fram till nu att inse att träningen för dagen är körd). Lite extra surt är det för att jag vilat torsdag och lördag redan

Jag är i mål!

Jag är i mål.

MÅL! 20 minuter tillgodo också 😀

Den här gången blev det inte några 500 minuter, sorry. Men väl 460!!

Efter en helg med massa jobb tvingade jag mig själv i mål med hjälp av 20 minuter välbehövd stretch. MÅÅÅÅL!