Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Ja, vi ligger hemskt långt efter på gruppmålet idag och jag antar att det är många som ligger lite kärvt till på sina personliga mål. Men sådana veckor ska väl också finnas?

Kom igen alla som inte nått sina mål än!! Jag bjuder på 225 bonusminuter än så länge!

Har så dåligt samvete för mitt kassa resultat. Jag ska ut och gå lite i kväll, så då skriver jag in det, men det blir nog tyvärr inte hela mitt mål....

Såg nu att mitt mål är fel här också, Jag har nog inte varit tillräckligt uppmärksam. Skall vara 180 min här också, eller om du vill skriva sjuk för jag är fortfarande inte pigg och kommer nog inte att göra några minutrar alls denna vecka!

MÅL! 🙂
Tog en härlig luffspromenad i hundspåret uppe i våra Sisu spår. 🙂

En dag till, finns i morgon - alla. Kämpa på!

Jag kom själv just i MÅÅÅÅÅL! 🙂
101%

NU är jag också i mål!!!!! En jättelång promenad blev det på eftermiddagen!

Nu är vi uppe i 94%.......
Nog fixar vi väl detta tills i morgon? Jag har bara en dryg halvtimme att bidra med då, men inte ska vi väl missa målet denna veckan???? (#)

Jo, det måste vi göra! Om alla som är hemma och friska bidrar med 16 minuter under morgondagen så går vi i mål!

97 %, snart klara kom igen nu allihopa! Själv har jag tvättstugan nu på förmiddagen, men får väl ge mig ut på en promenix senare om det finns några minuter kvar. Kanske ska mäta tiden det tar att gå fram och tillbaka till tvättstugan, bor på tredje våning