Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Äh, nu har jag fått någon matförgiftning eller magsjuka eller något. Kvällen igår, natten och dagen har inte varit bra.... Det blir inte mycket träning för mig märker jag:-(

tack ska du ha Mie! Körde dubbelt pass igår så nu är jag uppe i 68% Fan vad skönt!

Var lite förvånad över att jaginte gått i mål än, som jag gjort de senaste torsdagarna. Men sen kom jag på att jag ju höjde målet... 😉

Jag har oxå gått i MÅL (H). Det blev lite mer promenerande än planerat. Tänk att det kan kännas positivt att inte ha pengar till bussen. Fick promenera (8 km) från stationen hem till mina föräldrar idag, vilken bonus! Tänkte ta en välförtjänt vilodag i mo

Jga får nog tyvärr hoppa av den här gruppen så länge, det blev lite mycket att hålla reda på just nu... Men jag kommer nog tillbaka senare om det går bra? 😀

Och lycka till alla ni andra! (t+)

Är det så du känner får du så klart göra det, men välkommen tillbaka när du känner att det är dags!

Denna veckan är det en tuff träningshelg, Karolinerloppet 4 mil på skidor på söndag.
Jag har vilat tisdag och onsdag. Kört Orbitrek 30 minuter igår och 50 minuter nu på morgonen. Ork och uthållighet är på topp. känner mig i kanonform inför söndagen.

Åhnej, Åsa!!!! Vad tråkigt!!! Tycker synd om.....

Tack Maria...
Ja, jättetråkigt... Känns som att det var min enda chans att få lite snöträning innan Halvvasan om två veckor.
1 dm snö hade dom på kroppefjäll, för lite för att köra loppet på.