Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Det skulle inte förvåna mig om du landat på 33%... =P Men du går nog om mig i mrogon. Ki-boxen är mitt långpass, imorgon blir det styrka, eller vila om jag känner så...

Jag ligger på 39 % nu 🙂

Ojdå! Jag ska nog komma förbi dig idag... om du inte lägger på ännu fler minuter =P Jag har redan samlat ihop 1 hel % av veckomålet under morgonen! 😉

Hoppsan. Hade visst missat lite...hade nått 39 % av mitt förra veckomål, 300 min. Men jag har ju höjt det nu. Måste bara ändra på min egen sida. Så så mycket hade jag inte kommit upp till... 😀

Phew... =P
Men då får du ju försöka komma upp till 39 under dagen då 😉

Ska försöka med det 🙂 Men jag får kanske höja nästa veckas mål. Är ju inte meningen att man ska nå det typ på onsdagen. Blir ingen press då även om det är skönt att vara klar med målet tidigt.

8% klart! Nu är det bara 92% kvar! yes! (#) Får se om jag får ihop tillräckligt med tid, kanske får träna dubblet imorgon. Ska på pilates imorgon och såg att det var ett danspass efter så jag kanske tar det med...

Just nu är det 41%, men vi ska ta en promenad till affären också. Blir ungeför 40min till. 🙂 Finfint det 😛 Pojken sa, man ska få kämpa lite om man vill ha nåt gott, så då promenerar vi 40min istället för 5min för att gå till affären. (annan affär dvs) :

50% avklarat o dom resterande 50% tar ja på fre 😀

Haha.. underbar inställning Mata Hari!! 😀