Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 6
You need to log in to create posts and topics.

Det är så himla svårt att få ett mål som känns lite pressande med ändå lagom, ofta klar lite tidigt. Vissa veckor är man i skolan var och varannan dag så då går det ju åt en massa tid att ta sig fram och tillbaka, men det växlar ju. Hmmm...?

38% avklarat! Brukar bli så att jag rör mig mer på helgerna. Då blir det oftast långa promenader. Har ju ett par dagar kvar på veckan 🙂 Så 100% ska jag nog fixa.

Wiie, det går ju som en dans det här, 64% 😀

Jag har hamnat i en situation som gör att jag inte kan träna så mycket just nu.
Jag skulle behöva sänka mitt veckomål till 150 eller nåt...

Usch då. Men ibland är det helt enkelt utanför ens kontroll, man kan ju inte hjälpa att man är sjuk! jag tror nog vi ska kunna få ihop dina 90 minuter.

Idag har jag vilodag. Kände mig inte 100%ig igår på aerobicsen så därför tänker jag helt enkelt strunt

Nu har jag nått mitt mål 🙂 Så det blir nog en hel del bonusminutrar kvar. Tror nog att jag höjer mitt mål till 400 minuter nästa vecka. Ska jag påminna dig senare iveckan Denize?

Har också bestämt mig för en vilodag idag, skönt! Ska gå på bio i stället med ett par gamla kompisar jag inte träffat på evigheter, sak bli skoj! 30 minuter kvar av mitt mål nu så jag kommer i mål senast i morgon.

Nej jag öppnade vecka 7 nu bara för din skull =P
Jag vill bara inte öppna nästa vecka för tidigt för när folk ändrar målet för denna veckan måste jag ju då gå in och ändra på två stället + på målet om veckan har börjat... Och det är ganska jobbigt =P

Förstår det...du har en hel del att göra med tanke på hur många som är med i våran grupp nu. Om jag byter veckomål igen så ska jag meddela dig på söndagen. Jag lovar 😉

I MÅÅÅÅl (H)

Jag vill också ändra mitt mål för nästa vecka! Jag vet inte om det är lättast för dig Denize att man ändrar det på diskussionen för den veckan det gäller eller på veckan innan!