Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

73 % av gruppmålet avklarat! Vad duktiga vi är..då är det bara resten kvar!

Har precis traskat från skolan och hem, blä! Slask och grått, mina stackars skor... Svart snö...kanske borde fler låta bilen stå och traska istället...

37 minuter kvar. hinner inte göra dem förän på söndag. Men jag kan skryta med att jag köpte ett träningskort igår och redan har använt det två gånger! 😀

OOOPS! Där var jag i mål oxå. Trodde jag hade mer kvar.......
Lyssnade på en så spännande bok så promenaden idag blev dubbelt så lång som planerat. Hann inte ens lägga märke till det trista väder som uppenbarligen råder. Tråkigt för alla som har haft sitt

Yes, nu är jag också i mål!:-)
Var på KI-box idag och det är nog det bästa som finns, så grymt roligt!Synd att jag inte kan gå på det i vanliga fall bara..

Ja, jag älskar också ki boxen, min favorit träning. Men den senaste tiden har det bara inte funkat att komma iväg på den. Min favorit går på lördag förmiddag men de senaste lördagarna har varit uppbokade och både i morgon och nästa lördag går inte heller.

Det motiverar en verkligen att träna när det är något roligt,
hoppas du kommer iväg =)

Så har ja oxå tagit mig i mål denna vecka 😀

Jag har också spinnat mig i mål nu...

Jag har 50% kvar att kämpa med imorgon och på söndag. Blir lite svårt, men de finns säkert nån som kan bjussa på några minuter så att vi når grupp målet i alla fall 😉