Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

Brödet var gott!

Och lycka till med visningen 😉

Ojdå, nu råkade jag ut för en alldeles ofrivillig vilodag =(
Jag hade funderingar på att ta vilodag innan idag eftersom jag inte ville ha muskelträning idag men sen hittade jag ett medelpass och tänkte "ja, jag går dit för konditionen" men nu för en stund

Nu är jag imål! Jag var ju duktig igår och kom iväg och tränade ett gympapass.

Här ligger man å släpar efter på 44% känner mig smått förkyld å lite hängig. Nån som har nåt bra tipps på vad man kan göra om man har ont i bi hålorna? Skicka gärna ett mess (H)

Åsa: Bädda ner dig i soffan och drick massor med varmt te, det kanske inte hjälper men det är i alla fall skönt. Annars kan man väl andas in vattenångor och sånt, det kan hjälpa.

86 % avklarat, med lite tur kommer jag nog i mål i morgon. Tur = inte alltför mycket träningsvärk. Det blev lite för mycket idag.. Hoppas det går bra för alla er andra!? Kom igen och bit i hop så spurtar vi veckan ut!

Jag har 45% jag. Det blev en sådan där "jag vill inte gå ur sängen eller gå till jobbet eller göra något alls dag" idag. :S Och som det känns nu så blir jag hemma i morrn med, eller jag har typ redan bestämt det.
Ska åka med moder ut till stallet (bekant

Tack Marie och Denize.
Ja det är nog likabra att sjukskriva mig. Jag trodde att jag skulle bli bättre, men det blev ju inte så 🙁

Åsa! Se till att inte ligga plant utan att ha huvudet högt, så stor del av tiden som möjligt och använd näsdroppar eller sprej. Det är vanligt att infektionen blir värre bara för att man "unnar" sig att vara täppt i näsan när man är förkyld. Unna dig feb

Ja hoppas ni blir bättre snart 🙂
Jag har precis nått mitt mål, men nu blir det inte lika mycket motion i helgen så det var ju bara bra. Behöver inte stressa livet ur mig för att hinna.