Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

Det är ganska saftigt ändå. ANvänder inte smör heller just nu, har en skinkbit på och keso över. 🙂 Jummie.
Nu äter jag lite hmm "mellanmål" efter simningen. En macka med skinka och keso, som sagt, 10 mandlar, 20g russin, ett äpple, och mineralvatten.. 🙂

Hur går det flickor?
Flera av er brukar vara i mål på onsdagen 😉 Upp med händerna nu.
Jag är inte ens halvvägs. Men vi tar det lite lugnt idag, alla (L) dag idag jue. Ätit Kinamat, och dricker lite coca cola nu...
Vi ska ta en kvällspromenad med hunden

Jag har på något mystiskt vis kommit halvvägs till mitt mål faktiskt. Känner mig väldigt duktig, eftersom jag trodde att min sjukdom skulle gå ut över hela veckan! Brödet är i ugnen förresten, Marie 😉

55 % avklarat, inte riktigt enligt planerna eftersom jag inte planerat in nån träning i helgen. Men det fixar sig nog, annars blir det jättelång promenix på söndag 🙂

Hittade nåt annat bröd med bikarbonat som jag har i ugnen nu, luktar nybakt bröd mmmm

Jag är sjuk denna veckan, jag kan inte träna alls märker jag... 🙁

Jessica, ska jag skriva dig som sjuk? Krya på dig!

Krya på dig Jessica! =)
För mig går det suveränt och jag känner mig piggare än någonsin!

Jag skulle gjort en del idag på förmiddagen, men blev fast i sängen BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/04-02.gif Ibland orkar man bara inte. Tror att jag knoppar tidigt ikväll och tar igen träningen i morgon innan jag jobbar (13-21-30). 53% är gj

Jag har klarat 89 %av mitt mål. Men i helgen ska jag bort så jag tog det mesta av min träning i början av veckan. Hmm...det där brödet låter gott...måste nog ta och testa det nån gång 🙂

50% gjorda av mitt mål. Resterande 50% fixas imorrn.
Idag är ja så nervös, är visning på min lägenhet. Hoppas de är någon som vill köpa den.