Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

Ja, man kan ju inte gå runt och förutsätta att man ska vara sjuk 😉
Jag hoppas på att jag är frisk i morgon men jag klarar mitt mål om jag är sjuk då också... annars får jag nog fundera på att sänka för tanken var inte att jag ska behöva träna som en galn

Brödet är i ugnen! Uh vad spännande det är. Gick fort och lätt väldigt kladdfritt att göra i ordning det. 🙂 Gjorde en halv sats för jag har bara en form, sedan plutta jag i lite linfrön (hela) och solrosfrön 😀
Blir nog nam nam frukost i morrn

Varför står det att vi i vårt gruppmål inte nått upp en enda minut??? Eller är det jag som är knäpp??

Johanna: Det satt jag också och funderade på, men har inte kommit fram till någe bra... Jag rörde i alla fall lite på mig igår 🙂

Marie: Är så nyfiken på det där brödet! Var det gott? Kladdfritt, lovar du det?! Kanske ska våga mig på det, brödet börjar ta slut här hemma...

Jag har fixat mätarna nu... Hade nog inte riktigt ork att tänka på det när jag var sjuk men nu är vecka 7s mål uppe!

Nej, normalt sett är det inte det, utan det fungerar ganska bra. Men just nu är jag sjuk, plus att jag har uppsats som ska vara inne nästa vecka och tenta nästnästa... så det är lite mycket!

Elin, jag tycker definitivt att du ska prova brödet. Det är jummie. Kommer inte äta nåt annat framöver. 😉 Fast man kan ju variera det i så många mängder att man aldrig tröttnar. 🙂

Hej Denize
Det är väl okej att bara meddela när man kommer i mål! Tänker att det är lättare för dej att hålla reda på. Den här tråden blir ju så jättelång också. Kanske du borde fundera på att starta en skild tråd för allmänt prat om bröd och diverse ann

Jo, ni får också öppna trådar om ni vill det. Men vi gör så här då: Från och med nästa vecka kommer jag att öppna två trådar varje vecka. I den ena tråden står era mål och där skriver ni när ni vill ändra målen, har uppnått dem eller behöver lite semester