Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Fritt fram att snacka 😉

Känner mig lite spänd efter att ha höjt mitt mål med 50 minuter, men jag har ju köpt ett nytt träningskort så det finns massor med saker jag måste prova denna veckan så jag ska nog fixa det! Håll tummarna för mig!

Jag håller definitivt tummarna. Men om du har nytt kort och nya träningstyper så tvekar jag inte på att du klarar det!

Jag vet inte hur det blir för mig vecka 8. Ska försöka med gympan på måndag, och jag och mamma simmar tisdag & torsdag, så det borde bli ltie där iaf. Vecka 7 blev det ingen motionscykling så jag ska nog försöka klämma in det också, och sedan långpromenad

Jag vet inte om min stämmer exakt, men ungefär iaf och det duger ju. Mår du bara bra så klarar du säkert målet, för det där var en hel del träning!

Jag börjar in praktik den här veckan, så nu har jag inte så mycket tid över till motion som vanligt. Men jag ska försöka hålla samma mål. Hunden måste ju ut ändå, så det är bara kämpa på!

Jag kom inte till jobbet idag, men åkte med mamma till stallet (vi kallar det även för farmen) och där promenerade jag först min hund, då gick jag efter ett traktorspår, inte så där breda däck utan ganska smalt, så det blev lite effektiv träning i ungefär

Har roat mig med att cykla fram och tillbaka till skolan idag, var ingen höjdare med går så mycket fortare än att gå... Det är moddigt, spårigt och halt dessutom är det allmänt tråkigt att cykla. Massa rödljus är det också så man måste stanna hela tiden.

Jag började den med att cykla till kursen för en jobbig redovisning som till och med blev ännu jobbigare än jag trott...

Nu är det gjort och inte nog med att det är skönt för nu har jag upptäckt att våra resultat no blev entydigare och bättre än jag trot

För min del börjar vecka med ett ki-box pass ikväll! ÄNTLIGEN! Som jag har längtat, saknat, väntat... Jag tror att de ger en liten träningskick som håller igång mig på topp i några dagar sedan. Hur jag ska planera veckan i övrigt vet jag inte riktigt... d