Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVem är du? Enkel men viktig säker …
You need to log in to create posts and topics.

Smart Lars!!
Lycka till på turen.

Jag brukar smyga med leg och frikort när jag är ute och tränar. Då är man förberädd...

Jens: Frikort!! Vurpa du ofta? 😉

Händer...

När jag har kläder på mej utan fickor å ingen väska med mig brukar jag använda ett klädplagg som bara vi kvinnor använder. Men nu börjar jag fundera på om det är så smart.. alltså, händer det nåt så är väl BHn kanske inte det första stället man letar efte

Med tanke på att jag använt träningsbehån som plånbok/ficka rätt ofta så skulle iaf jag leta där om jag var räddningspersonal ... och efter ett tag borde de väl veta "titta i behån" om de varit med ett tag?

Dum fråga kanske men den måste ställas ibland:

ICE i mobilen? Är det detsamma som ditt personliga kort eller är det en kontakt i ´kontaktlistan som heter ICE eller vad?

🙂

ICE (in case og emergency) lägger man in som kontakt istället för ex Malin eller något annat kul namn så förstår alla att leta efter ICE o ringa denne vid fara

Jag har dessutom lagt in flera, ICE1, ICE2 ... t ex kan ju min man vara med i olyckan eller oanträffbar av andra skäl, då är det förhoppningsvis bara att ringa nästa nummer ...

Lysande Lingling! Nappar direkt!! Tydligare kan det inte bli!