Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 17:15(H:)(H:)
Idag ska jag simma. Ska jag hejja på alla jag möter i banan? Så trevligt det skulle bli, banan är bara 25 meter!! (L)
(H:)(H:)
Idag ska jag simma. Ska jag hejja på alla jag möter i banan? Så trevligt det skulle bli, banan är bara 25 meter!! (L)
Quote from Lotta Lindström on 4 March 2009, 17:34Tänk vad förvånade dom skulle bli. 😀
I min simhall räcker det med att dyka upp för att folk ska se förvånade ut. Jag är typ den enda under 50 som är där när det är motionssim. Vågar inte heja på dom, då skulle dom nog drunkna av rena förskräckelsen.
Tänk vad förvånade dom skulle bli. 😀
I min simhall räcker det med att dyka upp för att folk ska se förvånade ut. Jag är typ den enda under 50 som är där när det är motionssim. Vågar inte heja på dom, då skulle dom nog drunkna av rena förskräckelsen.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:23Vatten över huvudet är väl ett signum för mig i detta just närvarande livet.
Men som sagt så hälsade jag på åtta olika människor...nämligen samtliga...som jag mötte idag poå min jogg till ICA Tallen i Månkarbo..Kan namnen på fyra..??!!
Resten typ okända??
Vatten över huvudet är väl ett signum för mig i detta just närvarande livet.
Men som sagt så hälsade jag på åtta olika människor...nämligen samtliga...som jag mötte idag poå min jogg till ICA Tallen i Månkarbo..Kan namnen på fyra..??!!
Resten typ okända??
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:59Det var svårt att heja på någon överhuvudtaget, ägnade mig mest åt övningar där man sjunker om man inte hushåller med luften och när jag vilade från detta crawlade de flesta.
Svårt att hejja på dem när jag vänder bort ansiktet för att slippa stänket 🙁
F
Det var svårt att heja på någon överhuvudtaget, ägnade mig mest åt övningar där man sjunker om man inte hushåller med luften och när jag vilade från detta crawlade de flesta.
Svårt att hejja på dem när jag vänder bort ansiktet för att slippa stänket 🙁
F
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:05Blä. Jag försökte heja på killen som jag delade frisimsbanorna med igår när vi båda råkade hämta andan i samma ände men han vände bort huvudet lite praktiskt precis när jag började le...
Blä. Jag försökte heja på killen som jag delade frisimsbanorna med igår när vi båda råkade hämta andan i samma ände men han vände bort huvudet lite praktiskt precis när jag började le...
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:58dessa simmare... Vad ska vi göra?
dessa simmare... Vad ska vi göra?