Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 21:19Maria...förlåt att jag glömde länka till din blogg, men jag kan ju lägga ut ett filmklipp som kompensation 😉
Du står på startlinjen nästa år också eller?
Maria...förlåt att jag glömde länka till din blogg, men jag kan ju lägga ut ett filmklipp som kompensation 😉
Du står på startlinjen nästa år också eller?
Quote from Sissel Svanøe on 8 October 2008, 21:40Om du får dåligt samvete för sådana saker får väl be Hans om ursäkt också då...Men filmklippen kan du ju låta stanna i datorn. Men jag måste ju ge dig en eloge för filmredigeringen. Det är absolut värt att övernatta i Noppikoski, missa frukostpåsen och st
Om du får dåligt samvete för sådana saker får väl be Hans om ursäkt också då...Men filmklippen kan du ju låta stanna i datorn. Men jag måste ju ge dig en eloge för filmredigeringen. Det är absolut värt att övernatta i Noppikoski, missa frukostpåsen och st
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2008, 22:18David: ska jag?
David: ska jag?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 22:20Du kan stå på bron och BaraVara!
Du kan stå på bron och BaraVara!
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2008, 22:31Baravara är jag bra på. Vad är arvodet?
Baravara är jag bra på. Vad är arvodet?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 22:32Mesost....
Mesost....
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2008, 22:34Bääää
Bääää
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 09:15läser o läser o läser och hittar ingenstans att det skulle
vara en promenadväg, de där 13km...
jag har vissa planer på att springa, i alla fall;)hur ska ni bo?
läser o läser o läser och hittar ingenstans att det skulle
vara en promenadväg, de där 13km...
jag har vissa planer på att springa, i alla fall;)
hur ska ni bo?
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 09:27Fäbodar verkar vara passande.
Fäbodar verkar vara passande.
Quote from Sissel Svanøe on 9 October 2008, 12:59Pia>Det var långa banan på 43 km som verkade vara så trivsam och lättlöpt... Så selektiv syn har jag...
Pia>Det var långa banan på 43 km som verkade vara så trivsam och lättlöpt... Så selektiv syn har jag...