Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:55Intressant, Maria. Hur lång tid tog det? Och hur kändes det efteråt? Skuttade du fram som getterna på bilden när du kom i mål?
Intressant, Maria. Hur lång tid tog det? Och hur kändes det efteråt? Skuttade du fram som getterna på bilden när du kom i mål?
Quote from Sissel Svanøe on 10 October 2008, 16:068 timmar. Det kändes bra efteråt. Mycket bättre än efter en vanlig mara eftersom jag gick mer än sprang då jag har noll back-och terränglöpningsteknik. Och jag vågar nog påstå att jag hade mer skutt i benen än hjältarna som sprang på fem-sex timmar. Men i
8 timmar. Det kändes bra efteråt. Mycket bättre än efter en vanlig mara eftersom jag gick mer än sprang då jag har noll back-och terränglöpningsteknik. Och jag vågar nog påstå att jag hade mer skutt i benen än hjältarna som sprang på fem-sex timmar. Men i
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 16:13Fast Maria vad e skillnaden mot att "starta i vandringsgruppen"?
Fast Maria vad e skillnaden mot att "starta i vandringsgruppen"?
Quote from Sissel Svanøe on 10 October 2008, 19:45Det är som Fredrik säger. De uppmanade de som tänkte springa att starta i den senare gruppen p g a att vätskekontrollerna inte var på plats än, och eftersom jag tänkte springa så startade jag ej i vandringsgruppen. Jag kan ju tillägga att jag efter målgån
Det är som Fredrik säger. De uppmanade de som tänkte springa att starta i den senare gruppen p g a att vätskekontrollerna inte var på plats än, och eftersom jag tänkte springa så startade jag ej i vandringsgruppen. Jag kan ju tillägga att jag efter målgån
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 21:59Det låter ju som en must-do: 8 hours of sheer pain och sen en kamelpyramid toppat med betongmuggar. Yepp. Var det många i vandringstagen eller hade alla försvunnit över horisonten?
Det låter ju som en must-do: 8 hours of sheer pain och sen en kamelpyramid toppat med betongmuggar. Yepp. Var det många i vandringstagen eller hade alla försvunnit över horisonten?
Quote from Sissel Svanøe on 11 October 2008, 09:04Tja, om det är sheer pain du är ute efter får du nog anstränga dig mer än vad jag gjorde. Det är mer smärta i ett mjölksyrefyllt 5 km-lopp än i Vertex, men är det badlakanet och muggarna som lockar räcker det med ett bra startnummer och tur i utlottningen
Tja, om det är sheer pain du är ute efter får du nog anstränga dig mer än vad jag gjorde. Det är mer smärta i ett mjölksyrefyllt 5 km-lopp än i Vertex, men är det badlakanet och muggarna som lockar räcker det med ett bra startnummer och tur i utlottningen
Quote from ellen olsson on 11 October 2008, 13:51Det brukar vara lätt att se i resultatlistan.
Det brukar vara lätt att se i resultatlistan.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 17:10Å förutom att vara snorkig mot dyslektiker och von oben mot Vertex-wannabies så är dina främsta talanger vaddå, herr Granlund?
Å förutom att vara snorkig mot dyslektiker och von oben mot Vertex-wannabies så är dina främsta talanger vaddå, herr Granlund?
Quote from ellen olsson on 11 October 2008, 17:18Snorkig mot dyslektiker? Om alla som särskriver vore dyslektiker så skulle dyslexi vara betydligt mer utbrett än vad det är. Särskrivning är ett ofog som bör bekämpas. I den diskussionen du syftar på så har mig veterligen ingen dyslexi bekräftats.
Orkar
Snorkig mot dyslektiker? Om alla som särskriver vore dyslektiker så skulle dyslexi vara betydligt mer utbrett än vad det är. Särskrivning är ett ofog som bör bekämpas. I den diskussionen du syftar på så har mig veterligen ingen dyslexi bekräftats.
Orkar
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 17:26Då är jag rätt nöjd med svaret. Det visar sig VARA dina topp-2 talanger! Slapp jag ligga sömnlös över det i natt. Eller sömn lös menade jag nog...
Då är jag rätt nöjd med svaret. Det visar sig VARA dina topp-2 talanger! Slapp jag ligga sömnlös över det i natt. Eller sömn lös menade jag nog...