Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 13:08Åh, det här blev jag ju sugen på. (Är sugen på nästan alla lopp och aktiviteter nu för tiden.) Och det fanns en kort bana också. För ett krävande maratonlopp i fjällmiljö är nog lite väl häftigt för en som (idag) inte sprungit längre än 15 km. Ett lopp so
Åh, det här blev jag ju sugen på. (Är sugen på nästan alla lopp och aktiviteter nu för tiden.) Och det fanns en kort bana också. För ett krävande maratonlopp i fjällmiljö är nog lite väl häftigt för en som (idag) inte sprungit längre än 15 km. Ett lopp so
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 13:09Och till Christian: Jag funderar också på att i så fall kombinera med fjällvandring. Men - hur bearbetar men resten av familjen? Tacksam för tips! 🙂
Och till Christian: Jag funderar också på att i så fall kombinera med fjällvandring. Men - hur bearbetar men resten av familjen? Tacksam för tips! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 14:09Ingmari: Fresta med Vertex Velo som går i Östersundstrakten två veckor tidigare. När man ändå är där kan man passa på att vandra lite... och springa en fjällmara.
Ingmari: Fresta med Vertex Velo som går i Östersundstrakten två veckor tidigare. När man ändå är där kan man passa på att vandra lite... och springa en fjällmara.
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 14:30Downhillcykling nedför skutan? eller Storsjöyran?...du hade ju tonåringar va 😀
Downhillcykling nedför skutan? eller Storsjöyran?...du hade ju tonåringar va 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 15:12var i Åre förra sommaren
och såg dessa galna grabbar
(var mest grabbar faktiskt)
som cyklade nerför backen.(H)
var i Åre förra sommaren
och såg dessa galna grabbar
(var mest grabbar faktiskt)
som cyklade nerför backen.
(H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 15:54Ing-Marie: Hade som tur var inget större problem med övertalningen (fast det är ju inte skarpt läge än...;)), så några bombsäkra tips har jag inte men pröva nåt av följande: böna, be, hota, gråt, stampa i golvet, svär, kräla, muta, fjäska , diska närmsta
Ing-Marie: Hade som tur var inget större problem med övertalningen (fast det är ju inte skarpt läge än...;)), så några bombsäkra tips har jag inte men pröva nåt av följande: böna, be, hota, gråt, stampa i golvet, svär, kräla, muta, fjäska , diska närmsta
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 16:03Ler.
Inte för oss som tänker oss en mysig liten dagstur på
fredagen, som uppvärmning.
Dessutom ska jag bara springa korta sträckan;)
Så det känns som om det kvittar...
Ler.
Inte för oss som tänker oss en mysig liten dagstur på
fredagen, som uppvärmning.
Dessutom ska jag bara springa korta sträckan;)
Så det känns som om det kvittar...
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 16:38Snyggt jobbat, Christian!
Jo,vi har en tonåring (vilket minne!) men det är faktiskt fadern i familjen som behöver övertalas. Kan man månne ljuga och säga att det alltid finns massor av kantareller i Jämtlandsfjällen första veckan i augusti?
Vandring fö
Snyggt jobbat, Christian!
Jo,vi har en tonåring (vilket minne!) men det är faktiskt fadern i familjen som behöver övertalas. Kan man månne ljuga och säga att det alltid finns massor av kantareller i Jämtlandsfjällen första veckan i augusti?
Vandring fö
Quote from ellen olsson on 9 October 2008, 18:36Vad gäller boende så är det fjällstationen som gäller.
Vad gäller boende så är det fjällstationen som gäller.
Quote from Sissel Svanøe on 10 October 2008, 15:45Ingmari: Jag tog mig igenom marathonsträckan och jag är inte så grymt vältränad (vältävlad möjligtvis, men inte vältränad). Jag är kass på ojämn terräng och det blev mer gång än löpning, och jag är kass på backar, men fram kom jag ändå.
Ingmari: Jag tog mig igenom marathonsträckan och jag är inte så grymt vältränad (vältävlad möjligtvis, men inte vältränad). Jag är kass på ojämn terräng och det blev mer gång än löpning, och jag är kass på backar, men fram kom jag ändå.