Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVet du hur du springer?
You need to log in to create posts and topics.

Lite intressant läsning:

http://www.teamsnabbare.se/vet-du-hur-du-springer/

Jag har ingen aning om hur det ser ut när jag springer, men jag hoppas verkligen att det ser bättre ut än jag känner att det gör! Misstänker dock att det ser ganska tungt ut, jag har nämligen ett lågt steg (vet jag eftersom jag snubblar på saker...). Dess

Jag springer grymt snyggt och spänstigt. I alla fall i mina tankar, och det räcker ganska bra så! 🙂

Ja, det var intressant.

Själv är jag ganska säker på att jag landar på fram-mittfot. Det syns tydligt på hur jag sliter skorna. Häldelen är i stort sett intakt medan den främre delen av skorna är rejält nerslitna efter 150 mil eller ca ett år.

Om det se

Haha, Sylvia! Härligt!
Jag är dålig på matchning av kläder, så jag kan inte ens gömma mig bakom det! (#). Jag bryr mig iofs inte heller om hur jag ser ut när jag springer, men visst vore det kul om man såg pigg ut med klipp i löpsteget. Och allra helst ha

På rubriken svarar jag: Ja, tyvärr.

Jag har sett mig själv springa på film, det var en nyttig upplevelse för mig. Andra kanske trivs med sina illusioner men jag föredrar att se verkligheten och vad jag har att jobba med.

Jag trodde i alla fall i tanken att jag la om mitt löpsteg i höstas, till en mer mitt/framfots löpning... Så besökte jag löplabbet någon månad senare och dum som jag var, berättade att höll på att lägga om mitt löpsteg lite och ville prova att springa i n

Jenny, känner man sig snygg så blir det snyggt också. 😉

Filmning är A och O, om man vill veta hur det verkligen ligger till med ens löpsteg.

Av bl a den anledningen köper jag aldrig skor på nätet utan i butiker, där de filmar medan jag testspringer. K

Jag började springa på tårna, för att få mera fart trodde jag. Men nu är det väl mera hälartad löpning som gäller för mig! (:

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa