Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 23:44Många som tänker mest på fotisättningen. Jag tänker nog mer på hållning, armpendle, höft, eller överkroppsrotation.
Många som tänker mest på fotisättningen. Jag tänker nog mer på hållning, armpendle, höft, eller överkroppsrotation.
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 09:16Jag blev filmad för några år sedan då jag deltog i en löpteknik-kurs. Men det var något fel på filmkameran, för mitt lätta, rådjursliknande steg syntes inte alls på filmen... Märkligt. 😉
Jag blev filmad för några år sedan då jag deltog i en löpteknik-kurs. Men det var något fel på filmkameran, för mitt lätta, rådjursliknande steg syntes inte alls på filmen... Märkligt. 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 09:23Är inne på Ingmaries linje, målgångsfilmerna när man ser sig själv stappla fram skulle kunna vara den högsta formen av självplågeri...
Är inne på Ingmaries linje, målgångsfilmerna när man ser sig själv stappla fram skulle kunna vara den högsta formen av självplågeri...
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 09:53Jag bryr mig inte, i skogen är det ingen som ser en springa i alla fall.
Jag bryr mig inte, i skogen är det ingen som ser en springa i alla fall.
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 10:00Misstänker att det är rätt stor skillnad på min mentala bild och verkligheten. Har filmat steget på löplabbet och vet att fotisättningen åtminstone inte är helt åt skogen och för mig räcker det. Jag är fortfarande på nybörjarstadiet och har i nuläget inga
Misstänker att det är rätt stor skillnad på min mentala bild och verkligheten. Har filmat steget på löplabbet och vet att fotisättningen åtminstone inte är helt åt skogen och för mig räcker det. Jag är fortfarande på nybörjarstadiet och har i nuläget inga
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 10:10Hur man initialt sätter i foten är en sak, dvs vilken del av foten som snuddar marken först. Vilken del av foten som tar största delen av lasten, och hur lasten flyttas under steget kan vara ganska annorlunda
Hur man initialt sätter i foten är en sak, dvs vilken del av foten som snuddar marken först. Vilken del av foten som tar största delen av lasten, och hur lasten flyttas under steget kan vara ganska annorlunda
Quote from Ulrika Ekelund on 4 March 2013, 17:49Jodå. http://bgmsanalys.se/video/OK.avi
Sedan blev jag rättad på några detaljer....
Jodå. http://bgmsanalys.se/video/OK.avi
Sedan blev jag rättad på några detaljer....
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:07Men Magnus H, det här är ju en urgammal filosofisk fråga:
Om ingen har sett dig springa, har du verkligen sprungit då?
😉
Men Magnus H, det här är ju en urgammal filosofisk fråga:
Om ingen har sett dig springa, har du verkligen sprungit då?
😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:28Den där funkar inte på mig, Abbe. Om jag skulle lägga mig och jäsa så fort jag kommer ut i skogen så skulle andra veta. På min vikt.
Kvantflimmret funkar i lilla världen, men när man blir så stor som jag så gäller liksom andra regler. 😉
Den där funkar inte på mig, Abbe. Om jag skulle lägga mig och jäsa så fort jag kommer ut i skogen så skulle andra veta. På min vikt.
Kvantflimmret funkar i lilla världen, men när man blir så stor som jag så gäller liksom andra regler. 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 11:21Abbe, givetvis jag har ju GPS spåret att visa upp! 😀
Abbe, givetvis jag har ju GPS spåret att visa upp! 😀