Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 18:02Ja, och det är nyttigt. Framför allt filmning när man sprungit ett tag, svårt att bedöma efter ett par minuter på löpband. Även om det är bättre än ingenting.
Slitytorna kan jag inte kolla för jag sliter tyvärr inte mina skor speciellt mycket undertill.
Ja, och det är nyttigt. Framför allt filmning när man sprungit ett tag, svårt att bedöma efter ett par minuter på löpband. Även om det är bättre än ingenting.
Slitytorna kan jag inte kolla för jag sliter tyvärr inte mina skor speciellt mycket undertill.
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 18:12Har ett vagt minne av att en skoförsäljare sa att jag landade klockrent på något ... vad det nu var, _tror_ det var tårna/framfoten - men då var jag ju inte trött - eller så var det neutral isättning. Undrar vilket?
Ta med telefonen? Visst och ladda ti
Har ett vagt minne av att en skoförsäljare sa att jag landade klockrent på något ... vad det nu var, _tror_ det var tårna/framfoten - men då var jag ju inte trött - eller så var det neutral isättning. Undrar vilket?
Ta med telefonen? Visst och ladda ti
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 18:45Jag visste att jag springer fult och klumpigt och har fått det bekräftat på de korta videosekvenserna vid målgångar i några lopp.
Jag visste att jag springer fult och klumpigt och har fått det bekräftat på de korta videosekvenserna vid målgångar i några lopp.
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 18:49Jag har sett mig själv springa, både några målgångar samt på bana och det ser förj-vligt ut oavsett kläder. Där jag tror att jag flyger fram och ser ut som Haile G hittar man istället någon som hasar sig fram i knapp styrfart. Det är faktiskt på allvar re
Jag har sett mig själv springa, både några målgångar samt på bana och det ser förj-vligt ut oavsett kläder. Där jag tror att jag flyger fram och ser ut som Haile G hittar man istället någon som hasar sig fram i knapp styrfart. Det är faktiskt på allvar re
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 18:52Ja. Dynamiskt och tight på mittfot.
Ja. Dynamiskt och tight på mittfot.
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 21:01Enligt min musch började det likna löpning för ca två veckor sedan.
Enligt min musch började det likna löpning för ca två veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 21:12Intressant läsning. Tack för länken!
Jag har varit en extrem hälfotslöpare och rullat på hela foten för så lärde jag mig att man ska springa. Med långa fina steg. För ca 3 år sedan börja jag lägga om min löpning till kortare steg och sätter nu på vanlig
Intressant läsning. Tack för länken!
Jag har varit en extrem hälfotslöpare och rullat på hela foten för så lärde jag mig att man ska springa. Med långa fina steg. För ca 3 år sedan börja jag lägga om min löpning till kortare steg och sätter nu på vanlig
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 22:25När jag började springa för tre år sedan berättade min käresta för mig att jag sprang som en stelopererad skadeskjuten kråka.
🙂Det har nog blivit lite bättre nu.
När jag började springa för tre år sedan berättade min käresta för mig att jag sprang som en stelopererad skadeskjuten kråka.
🙂
Det har nog blivit lite bättre nu.
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 22:40Jag har ingen aning om hur jag ser ut när jag springer! Att det inte är vackert fattar jag ju eftersom ingen vågar hälsa. Jag börjar bli nyfiken eftersom jag bytt mitt löparknä mot en löparhöft. Måste springa/jogga på tvären?? Ovan löpare ännu men ändå..:
Jag har ingen aning om hur jag ser ut när jag springer! Att det inte är vackert fattar jag ju eftersom ingen vågar hälsa. Jag börjar bli nyfiken eftersom jag bytt mitt löparknä mot en löparhöft. Måste springa/jogga på tvären?? Ovan löpare ännu men ändå..:
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 22:52Liten gubbe som hasar sig fram.
Liten gubbe som hasar sig fram.