Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 14:18Bra Gazzah!
Ride of Hope är fantastiskt i sitt nuvarande upplägg. Längtar redan till nästa ROH.
Bra Gazzah!
Ride of Hope är fantastiskt i sitt nuvarande upplägg. Längtar redan till nästa ROH.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 14:31Ok Magnus. Den dagen körde jag i mellangruppen så jag vet inte hur det var i snabbgruppen. I mellangruppen var vi väldigt många och det gick ganska långsamt kommer jag ihåg. Så efter macken-stoppet så delade vi oss i två grupper där vi var en mindre grupp
Ok Magnus. Den dagen körde jag i mellangruppen så jag vet inte hur det var i snabbgruppen. I mellangruppen var vi väldigt många och det gick ganska långsamt kommer jag ihåg. Så efter macken-stoppet så delade vi oss i två grupper där vi var en mindre grupp
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 14:46Måste tillägga att förbättring i grupperna sker med automatik när vi cyklister tillsammans tänker på varför vi är med och cyklar i RoH. Känslan att få medverka till något så viktigt som människans kamp mot cancer är viktigare än eventuell snitthastighet s
Måste tillägga att förbättring i grupperna sker med automatik när vi cyklister tillsammans tänker på varför vi är med och cyklar i RoH. Känslan att få medverka till något så viktigt som människans kamp mot cancer är viktigare än eventuell snitthastighet s
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:40Ojdå, jag som trodde RoH var till för alla.
Ojdå, jag som trodde RoH var till för alla.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:44Jag har för mig att det går att skänka pengar till Barncancerfonden utan att cykla.
Jag har för mig att det går att skänka pengar till Barncancerfonden utan att cykla.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 16:56Innan diskussionen spårar ut på sidospår:
Självklart är RoH till för alla, och om det finns intresse för snabbare grupper från många så får vi i projektgruppen självklart ta upp detta för diskussion, samtidigt finns friheten att skapa en "egen" grupp så
Innan diskussionen spårar ut på sidospår:
Självklart är RoH till för alla, och om det finns intresse för snabbare grupper från många så får vi i projektgruppen självklart ta upp detta för diskussion, samtidigt finns friheten att skapa en "egen" grupp så
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 17:17Ursäkta! Det var inte meningen att det skulle uppfattas så... visst är det till för alla.
Något annat är varken sagt eller skrivet. Ju flera vi är dessto större uppmärksamhet och ännu fler får hjälp. Valet att medverka innebär att man stöder syftet med Ro
Ursäkta! Det var inte meningen att det skulle uppfattas så... visst är det till för alla.
Något annat är varken sagt eller skrivet. Ju flera vi är dessto större uppmärksamhet och ännu fler får hjälp. Valet att medverka innebär att man stöder syftet med Ro
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 17:33Som en av gruppledarna som allt som oftast hade förmånen att leda grupp 1 eller några dagar en halvan av vår tvågrupp kan jag säga att det var fantastisk bra sammanhållning och jag upplevde alldrig någon konflikt mellan långdistansare och kortdistansare.
Som en av gruppledarna som allt som oftast hade förmånen att leda grupp 1 eller några dagar en halvan av vår tvågrupp kan jag säga att det var fantastisk bra sammanhållning och jag upplevde alldrig någon konflikt mellan långdistansare och kortdistansare.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 17:34Känner som Tommy, samhörigheten är väldigt viktig. Speciellt när man kämpar mot samma mål.
Känner som Tommy, samhörigheten är väldigt viktig. Speciellt när man kämpar mot samma mål.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 17:58Tanken med Ride of Hope är att vi tillsammans vill skapa ett bra lopp med många härliga deltagare. Ett lopp som präglas av den samhörighet och gruppkänsla som Tommy och många andra beskriver i sina inlägg
Att vi utöver det samtidigt samlar in pengar till
Tanken med Ride of Hope är att vi tillsammans vill skapa ett bra lopp med många härliga deltagare. Ett lopp som präglas av den samhörighet och gruppkänsla som Tommy och många andra beskriver i sina inlägg
Att vi utöver det samtidigt samlar in pengar till