Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 13:37Jaa så många timmar som blir till dagar ihop!!! Hur ska detta sluta 😉 Man kommer väl få en skaplig tvättbräda på magen efter allt skrattande 😀
Jaa så många timmar som blir till dagar ihop!!! Hur ska detta sluta 😉 Man kommer väl få en skaplig tvättbräda på magen efter allt skrattande 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 13:50Har du inte det redan så kommer du garanterat få det! Jeez vad kul.
Har du inte det redan så kommer du garanterat få det! Jeez vad kul.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:31Vem vet, jag kanske tycker att små orter som Blacka eller Ljungsbro är så trevliga att jag flyttar ut på landet...?!! 😉 (H)
Vem vet, jag kanske tycker att små orter som Blacka eller Ljungsbro är så trevliga att jag flyttar ut på landet...?!! 😉 (H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:24Tvättbräda, bonnabränna och babianröv, men kul ska det bli!!!!!! 😀
Tvättbräda, bonnabränna och babianröv, men kul ska det bli!!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:27Men Tom, åtminstone dom 2 sista åkommorna kan ju du fixa 😉
Babianhjärnan som man får efter att ha huvudet under en svart cykelhjälm i många förhoppningsvis soliga dagar är det värre med !!! 😉
Men Tom, åtminstone dom 2 sista åkommorna kan ju du fixa 😉
Babianhjärnan som man får efter att ha huvudet under en svart cykelhjälm i många förhoppningsvis soliga dagar är det värre med !!! 😉
Quote from Viktor Wrede on 5 June 2009, 06:40Nu får du tyvärr göra en nu grupp kallad 6/9 eller två tredjedelar eller nått...pga nytt jobb till hösten måste jag hoppa av tre sträckor mitt i Roh...jag kör 4 första och 2 sista...surt men jobbet måste gå före!
Nu får du tyvärr göra en nu grupp kallad 6/9 eller två tredjedelar eller nått...pga nytt jobb till hösten måste jag hoppa av tre sträckor mitt i Roh...jag kör 4 första och 2 sista...surt men jobbet måste gå före!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:15Samma här tyvärr 🙁
Måste jobba så det blir bara torsdagens etapp för mig...
Samma här tyvärr 🙁
Måste jobba så det blir bara torsdagens etapp för mig...
Quote from Lena O on 5 June 2009, 17:57Jag har semester veckan innan, förmodligen bli det Spainen och Grenada med cykeln.
Jag har även fixat ledig veckan efter. Fundera på att cykla tillbaka till Lund ...
Kom på att jag ska även Jobba hela V.32 ... med Ride of Hope (H)
Jag har semester veckan innan, förmodligen bli det Spainen och Grenada med cykeln.
Jag har även fixat ledig veckan efter. Fundera på att cykla tillbaka till Lund ...
Kom på att jag ska även Jobba hela V.32 ... med Ride of Hope (H)
Quote from Lena O on 6 June 2009, 08:10För ni som inte frekventa cykelklubben.se
Jag träffade denna tjej igår.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/blog/blog_read.asp?UserID=2013&BlogItem=19855
o din lilla skroten bara titta runt o le hela tiden 🙂
För ni som inte frekventa cykelklubben.se
Jag träffade denna tjej igår.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/blog/blog_read.asp?UserID=2013&BlogItem=19855
o din lilla skroten bara titta runt o le hela tiden 🙂
Quote from j sollerman on 6 June 2009, 10:15(t+)
(t+)