Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 10:21Självklart att jag ska cykla alla etapper.Semestern har jag redan bokat in efter det(H)
Självklart att jag ska cykla alla etapper.Semestern har jag redan bokat in efter det(H)
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:36Ok, dags att skaka liv i denna tråden....
Dom som har lovat att cykla EFI....är- Towa Andersson
- Jonas Andersson
- Gary Fleming
- Niklas Ekstrand
- Pia Wallin
- Alexander Amprazis
Tillägg efter min först postning av detta inlägg:
-
Ok, dags att skaka liv i denna tråden....
Dom som har lovat att cykla EFI....är
- Towa Andersson
- Jonas Andersson
- Gary Fleming
- Niklas Ekstrand
- Pia Wallin
- Alexander Amprazis
Tillägg efter min först postning av detta inlägg:
-
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:38Fick klart med semester igår så nu är det grönt så dunka dit ett namn till. Alex måste ju ha nån att ta rygg på 😉
Fick klart med semester igår så nu är det grönt så dunka dit ett namn till. Alex måste ju ha nån att ta rygg på 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:46Jag ska ta rygg på allt som rör sig! (H)
Jag ska ta rygg på allt som rör sig! (H)
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:53Platsen bakom mig kommer att finnas till försäljning....Gissa vart intäkterna går till...?
Jag erbjuder alltså vindskydd hela vägen 😉( Lätt att vara kaxig nu, vi får se i Augusti ;))
Platsen bakom mig kommer att finnas till försäljning....Gissa vart intäkterna går till...?
Jag erbjuder alltså vindskydd hela vägen 😉
( Lätt att vara kaxig nu, vi får se i Augusti ;))
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:53Nu har vi ju snart folk till en skaplig belgisk kejda så det ska nog funka bra.
Nu har vi ju snart folk till en skaplig belgisk kejda så det ska nog funka bra.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:03Lilla jag jag ska också ge mig på alla dagar 😉 Vilken upplevelse det ska bli 🙂 semestern är bokat och klart. Tog även en vecka efter också. Kan nog gå åt;) Hur mycket tar du Jonas för att dra mig alla dagar?????
Lilla jag jag ska också ge mig på alla dagar 😉 Vilken upplevelse det ska bli 🙂 semestern är bokat och klart. Tog även en vecka efter också. Kan nog gå åt;) Hur mycket tar du Jonas för att dra mig alla dagar?????
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:05Vi kommer alla bli riktigt duktiga på klunga både ett o två led under dessa nio dagar. Har alla 4 veckor semester på raken o börjar med detta. Sen ska jag orka bygga om kåken lite. Jag gillar dock att dra, fast jag har ju inte testat göra det i 9 dagar så
Vi kommer alla bli riktigt duktiga på klunga både ett o två led under dessa nio dagar. Har alla 4 veckor semester på raken o börjar med detta. Sen ska jag orka bygga om kåken lite. Jag gillar dock att dra, fast jag har ju inte testat göra det i 9 dagar så
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:14Klart du skall med Johanna !!! Sorry, jag glömde det !!
Grymt !!!
Ryggplats..?
Jag kan tänka mig att ett leende och trevliga samtal kan räcka som betalning också !!!
hahaSjälv siktar jag på att lura Gary och Alex att lägga sig först eftersom dom kört st
Klart du skall med Johanna !!! Sorry, jag glömde det !!
Grymt !!!
Ryggplats..?
Jag kan tänka mig att ett leende och trevliga samtal kan räcka som betalning också !!!
haha
Själv siktar jag på att lura Gary och Alex att lägga sig först eftersom dom kört st
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:21Jag måste ju säga att 4e Storstadsregionen; Norrköping/Linköping dominerar stort bland EFI-deltagarna på Ride of hope.
Resten av Sverige då ? 😉
Jag måste ju säga att 4e Storstadsregionen; Norrköping/Linköping dominerar stort bland EFI-deltagarna på Ride of hope.
Resten av Sverige då ? 😉