Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVi som kommer cykla hela Ride of …
You need to log in to create posts and topics.

Självklart att jag ska cykla alla etapper.Semestern har jag redan bokat in efter det(H)

Ok, dags att skaka liv i denna tråden....
Dom som har lovat att cykla EFI....är

- Towa Andersson
- Jonas Andersson
- Gary Fleming
- Niklas Ekstrand
- Pia Wallin
- Alexander Amprazis
Tillägg efter min först postning av detta inlägg:
-

Fick klart med semester igår så nu är det grönt så dunka dit ett namn till. Alex måste ju ha nån att ta rygg på 😉

Jag ska ta rygg på allt som rör sig! (H)

Platsen bakom mig kommer att finnas till försäljning....Gissa vart intäkterna går till...?
Jag erbjuder alltså vindskydd hela vägen 😉

( Lätt att vara kaxig nu, vi får se i Augusti ;))

Nu har vi ju snart folk till en skaplig belgisk kejda så det ska nog funka bra.

Lilla jag jag ska också ge mig på alla dagar 😉 Vilken upplevelse det ska bli 🙂 semestern är bokat och klart. Tog även en vecka efter också. Kan nog gå åt;) Hur mycket tar du Jonas för att dra mig alla dagar?????

Vi kommer alla bli riktigt duktiga på klunga både ett o två led under dessa nio dagar. Har alla 4 veckor semester på raken o börjar med detta. Sen ska jag orka bygga om kåken lite. Jag gillar dock att dra, fast jag har ju inte testat göra det i 9 dagar så

Klart du skall med Johanna !!! Sorry, jag glömde det !!
Grymt !!!
Ryggplats..?
Jag kan tänka mig att ett leende och trevliga samtal kan räcka som betalning också !!!
haha

Själv siktar jag på att lura Gary och Alex att lägga sig först eftersom dom kört st

Jag måste ju säga att 4e Storstadsregionen; Norrköping/Linköping dominerar stort bland EFI-deltagarna på Ride of hope.
Resten av Sverige då ? 😉